Gå til innhold
Arkivverket

[#19599] Søger dødsdato på Hans Fredrik Gustav Sørensen, født 22.04.1878 i Horten.


Gjest Hans Falch
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Falch

Søger dødsdato på Hans Fredrik Gustav Sørensen, født 22.04.1878 i Horten. Han er død efter 1917. Han var postmester i Bergen. gift 28.08.1908 med Edel Dorothea Dieche (Dekke) Falch, født 31.07.1878 død den 19.10.1955 i Bergen.Mvh Hans Falch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Bergen skifterett skiftet boet etter Edel D. D. Falch og før avdød mann. Der står det at han var død i september 1930 i Hammerfest, men det står i parentes Karasjok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Falch

Mange tak for svar; det var en ganske god oplysningen.Jeg har en gammel artikel bragt i Førde-avisen Firda, onsdag den 04.05.1927 i anledning af min oldemors 90 års fødselsdag.”90 aar. Fru Julie Falch, født Neerland fyldte søndag 90 aar. Hun er født i Trondhjem, o.s.v. ………………………….. Hun er nylig kommet tilbake fra et besøk hos sin datter i Hammerfest.”Jeg var ikke klar over hvem af mine grandtanter som boede i Hammerfest, men det var altså Edel Dorothea Dieche Falch.Mvh Hans Falch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.