Gå til innhold
Arkivverket

[#19611] Folketelling Bergen 1865,Domkirkens sogn


Gjest Torill Norseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Torill Norseth

I folketellingen 1865 finner jeg Laurits Arnesen og Johanna Larsdatter og deres barn: Cornella Johanne 11år,Laurits Johan 9år,Carina Jørgine7år,og Henrik Martin 3 år.Henrik Martin har jeg dato på, men ikke de andre barna. Håper noen kan hjelpe meg med dem. Vennlig hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Dette hører nok hjemme i brukerforum.Har du lett selv i det hele tatt? I filen Lenke finner du 6 barn ved søk børjer på Lau Ar og Joh i det rette feltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Norseth

Takk for hjelpen,Tor. Denne Bergensslekten jeg spør etter , er ikke min egen,men jeg prøver å hjelpe en dame som ikke har internett-tilgang.Hun ble født inn i denne slekten som en `hemmelighet`, og er naturlig nok svært interessert i sine aner. Da jeg driver en svært utstrakt forsking i min egen slekt,så har ikke tiden strukket seg så mye at jeg har hatt mulighet til å gå så veldig i dybden i denne Bergensslekten,så vi er svært takknemlig for all hjelp vi har fåttVennlig hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.