Gå til innhold
Arkivverket

[#19629] Barn etter Elias Emanuel Olsen


Gjest Adv. Stein Erik Watne
 Del

Recommended Posts

Gjest Adv. Stein Erik Watne

Jeg leter etter barn av Elias Emanuel Olsen. Jeg er opplyst at han har tre barn, Maybel, Helen og Gordon.Elias Emanuel Olsen reiste til Amerika i 1913. Han har ikke hatt kontakt med familie i Norge siden. Han er sønn av Ole Tobias Berntsen Skjærland og Inger Katrine Eliasdtr. Hellevann. Han har følgende søsken: Bernt Sakarias Skjerland, f. 1894, Ole Andreas Skjærland,f. 1898, Sara, f. 1900, Bernt Sigurd, f. 1908 og Berte Serine, f. 1908.Dersom noen kan gi tilbakemelding på hvordan jeg kan komme i kontakt med barn etter Elias Emanuel Olsen, ville jeg takke for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Vet du når Elias er født og hvor? Du skriver at han reiste til Amerika i 1913, var det da fra Kristiania?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jeg finner han i Ellis Island der han ankommer New York 29 jul 1913, hvor han oppgir at besøke sin bror Bernt Olsen 71-31 Carpenter St. Chicago.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.