Gå til innhold
Arkivverket

[#19633] Hvem var Maren Angel Sin sønn Johan?


Gjest Edle  Nyborg-Christensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Edle  Nyborg-Christensen

Maren Angel f. 1675 g. m Ivar Johansen Friis den 4 nov. 1697 i Trondhjem Domkirke . Hun hadde i sitt ekteskap 2. barn som jeg vet om. Johan , og Aleth Margrete. Jeg tror de bodde i Kristansund. Jeg ønsker å vite navnet på alle barna til Maren og Ivar Jeg ønsker og å vite nårtid Johan var født. Jeg håper at det er noen som kan hjelpe meg. Edle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi C. Huitfeldt

Hei Edle,Gjør et 'foreldresøk' på FamilySearch LenkeFyll inn kun foreldrenes navn (Iver Friis & Maren Angell), og du vil få treff på personer med disse foreldre.Går du inn på treffet på Ahlet Iverdatter Friis, og klikker på pedigree vil du bl annet finne flere navn bakover, spesielt på farssiden.De andre treffene gir deg også flere opplysninger; ser ut som om Johan (og hans kone) levde & døde i Amerika.Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edle  Nyborg-Christensen

takk Heidi. Jeg har vært så vidt inne på family search. Skal studere det litt nærmere. Hilsen Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.