Gå til innhold
Arkivverket

[#19641] Peder Gulbrandsen f. ca. 1840 Nes Romerike


Gjest Morten Strøm
 Del

Recommended Posts

Gjest Morten Strøm

Hei,Min tipp-oldefar Peder Gulbrandsen f ca 1840 Nes, Romerike bodde her i 1865 Lenke Er det noen som vet noe mer om hans forfedre?Mvh Morten Strøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodil Ed Iversen

Du børlåne Nes på Romerike, gardshistorie i 5 bind på biblioteket. Der vil du finne flere ledd bakover hvis du er heldig. I allefall vil du finne en del opplysninger å bygge videre på. www.FamilySearch.com er også en grei plass å begynne. Hilsen Bodil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodil Ed Iversen

Du bør låne Nes på Romerike, gardshistorie i 5 bind på biblioteket. Der vil du finne flere ledd bakover hvis du er heldig. I allefall vil du finne en del opplysninger å bygge videre på. I tillegg kan du søke i www.FamilySearch.com som også er en grei plass å begynne. Hilsen Bodil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Strøm

Hei,Bodil, jeg gjorde som du sa + at jeg fikk litt hjelp fra en som hadde tilgang til rett del av kirkeboka. Kom en generasjon lenger tilbake og fant ut Peder ble født før Ole Gulbrandsen (f i Odal)og Olea Gulbrandsdtr. giftet seg. De giftet seg senere og bodde i mange år på plassen Nyborg under Nes Prestegård.Takk for hjelpMvh Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.