Gå til innhold
Arkivverket

[#19663] Spydeberg kirkebok :Viet 13/6-1788 Svend Olsen og Anne Hendriksdatter


Gjest Rita Hole
 Del

Recommended Posts

Gjest Rita Hole

Er det mulig å få hjelp med et oppslag i kirkeboken for Svend Olsen og Anne Hendriksdr.s vielse ? Hans foreldre :Ole Evensen og Inger Andersdr.Hennes foreldre:Hendrik Rudolhp Ruhe og Mette Larsdatter Gines.-Lurer litt på hvorfor de giftet seg i Spydeberg.Deres første sønn er også født her ,Ole f, 10 jan 1791 (i følge Fam.search) Hvor bor de ? Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Hole

Folketelling 1801 på Yven 2 er riktig,hun hadde ingen bror men en søster som heter Else Katrine. Jeg har fått hjelp med å finne Anne H. sin mors herkomst som er Oslo/Asker.Nå prøver jeg å finne ut mere om hennes far Hendrik R-Ruhe.- Anne er født i Tune. Hennes mann Svend Olsen er født i Spydeberg.Giftemål pleier stort sett foregå på jentas hjemplass.Så derfor etterlyser jeg om noen har K B for Spydeberg for å se hvor de bodde osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.