Gå til innhold
Arkivverket

[#19678] Søker etterkommere etter Bertil Ingemann Omdahl, Bergen


Gjest Stein N. Wisted
 Del

Recommended Posts

Gjest Stein N. Wisted

Dette er kanskje ett skudd i mørket, men jeg søker etterkommere etter Bertil Ingemann Omdahl 1854-1937 og Oline Andreasdtr f. Kverneland 1860-1931. De bodde først i Stavanger, men flyttet mellom 1893 og 1896 til Bergen hvor han i 1900 er registrert som skonotlinsfabrikant. LenkeDe hadde følgende barn : Johannes, Berthold Ingemann, Odin, Anna Mathea, Sigurd Racin, Elisabet Marie og Ingrid Lovise (død ung)I 1906 bodde de i Leitet nr. 8, BergenJeg holder på å registrere etterkommere etter Johannes Berntsen Omdahl og Serina Rebekka Larsdtr. som flyttet fra Sokndal til Stavanger ca. 1860, og denne Bertil er en av sønnene deres.Eventuelle etterkommere i 5. ledd vil være mine 5-femmenninger.I telefonkatalogen finnes det mange Omdahl'er i Bergen, men de kan ha sine aner mange andre steder, og hvis det er en enklere måte å komme i kontakt med noen av de aktuelle enn å ringe til alle, så hadde jeg satt pris på tips.Hilsen Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Når du skriver et nytt innlegg kan du lese: 'Det er i utgangspunktet ikkje lov å leggja ut informasjon om nolevande personar, eller informasjon som kan virka sårande for nolevande personar.'Du bør derfor legge ut din mailadresse slik at du kan få svar direkte dersom noen kjenner noe til de du spør om.Det finnes Adressebøker for Bergen, men de er ikke så lett å få lånt Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.