Gå til innhold
Arkivverket

[#19686] Jon Lasseson Hersvik, kvar vart det av han?


Gjest Alf Strand
 Del

Recommended Posts

Gjest Alf Strand

Jon Lasseson var bonde på Hersvik i Solund frå 1844. Kona hans var Kristine eller Kristense Isaksdtr. Dei hadde desse borna som levde opp: Lars Johan f. 1844, Isak f. 1849. Jon er oppnemnt lagrettemann i 1854. I 1861 kjem det ny bygslar på bruket, og sidan har me ikkje fleire opplysningar om Jon og huslyden hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Gisle Hersvik

Hei! Det stemmer nok at sønene til Jon er havna i:Isak: Lindås (FT1900) ogLars: Kinn (FT1865)Men kvar er Isak i FT1865, og om Lars lever i FT1900 - kvar er han då?Eg har heller ikkje funne ut, om dei då var i livet, kvar Jon og Kristine/Kristense var i FT1865 (evt FT1900).Er det nokon som har kjennskap til desse folka som kan hjelpe?!?På forhånd takk!M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 2 år senere...
Gjest Alf Strand

Takk til Gisle for nye opplysningar om denne huslyden. Men me står framleis fast når det gjeld spørsmålet om kvar det vart av Lars Jonson og kva tid og kvar Jon og Kristense døydde.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Alf,Som du ser i debatten eg starta så er Kristine Isaksdtr funnen dø i 1865 Rognaldsvåg.Men, har du funne ut kven besteforeldra til Jon Lassesson Hersvik var? D.v.s. kvar kom foreldra til Lasse og Orlaug frå?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Alf Strand

Eg har berre funne ut at 11. oktober 1800 vart følgjande par vigde i Lavik kyrkje: Lasse Christensen Raae og Orlaug Andersdtr. Østerbø. Så får me leita vidare derfrå.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.