Gå til innhold
Arkivverket

[#19748] Oppslag i kirkebok for Røros - Bodin


Gjest Kai S Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Nicolai Hansen Bodin, født ca.1816 i Røros.Foreldre skal være: Hans Olsson Bodin og Johanna Maria Pettersdotter Søderstrøm (Friberg).Håper noen kan søå opp for meg og videreføre hva som stod... På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Kai S Gurrik Larsen

Lurte på om det er noen som er interisert i å lete i kirkeboken for Røros etter denne Nicolai Hansen Bodin... En stund siden innlegget ble lagt ut, men jeg har ikke fått noen respons!Kan du være sååå snill å hjelpe meg? På forhånd hjertelig takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Norseth

Hei Kai! Er denne Nicolai i slekt med en Karl Petter Hansen Bodin, som var bosatt ved Molde, og hadde en datter som het Johanne Juliane Pettersdatter? Hilsen Fra Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Torill Norseth.Karl Peter (Johansen?) Bodin, født 1806 er bror til denne Nicolai Hansen Bodin. De har felles mor, Karl Peter tok stefarens etternavn... (Bodin).En stooor takk til deg Terje E Skrolsvik som sjekket i kirkeboken for meg. Synd det ikke sto noe der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.