Gå til innhold
Arkivverket

[#19749] Oppslag i kirkebok for Alta - Bodin


Gjest Kai S Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Karl Fredrik Hansen Bodin, født ca.1825 i Alta.Foreldre: Hans Olsson Bodin og Johanna Maria Pettersdotter Søderstrøm (Friberg).Håper noen kan slå opp i en kirkebok for meg i dette distriktet og se om han er døpt der... På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gry Axelsen

Jeg har sjekket kirkebøkene, (microfilmer) for Alta og Hammerfest og kan ikke finne Karl (Carl) Fredrik Hansen Bodin i disse. Kan det tenkes at noen av navnene er blitt utelatt, f. eks Bodin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Takk Gry! Det er mulig Bodin navnet er blitt utelatt. Men som du ser skal foreldrene være de som er nevnt ovenfor. Jeg har aldri funnet noen av barna til foreldrene av Karl Fredrik, så derfor vet jeg heller ikke hva de kalte seg.Foreldrene var tatere og kan også av den grunn gått under flere navn... Men vil du ta ennå en titt ville jeg vært kjempe glad.Finnes han ikke født/døpt der vil jeg kunne utelukke det stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Kai S Gurrik Larsen

Ingrid Berg!Det stemmer at dette er søsknene til den Karl Fredrik jeg søker. Jeg har fulgt med på diskusonen og jeg har sendt mail til alle som har gitt et signal om at de kjenner til denne familien... NESTEN alle!Takk iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Gry Axelsen

Hei, jeg har sett gjennom skrifteregisteret på nettet. Der fant jeg disse to: Ole Hansen Boding Hasvik F 68 1771-1796 46bJens Wallin Loppa F 68 1771-1796 135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.