Gå til innhold
Arkivverket

[#19816] Bergensposten


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Av en eller annen merkelig grunn, kan jeg ikke lese hele teksten, det er bare bildet det går an å bruke opp og ned pila på.mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jo takk det forstod jeg.Men det var det som var under, jeg ikke fikk opp'Dei som ynskjer det kan få tilsendt Bergensposten i papirformat mot å senda 22 kroner i porto til:Statsarkivet i Bergen Årstadveien 22 5009 Bergen'Men ved å sette musepila på det og holde den nede, greidde jeg å få det fram. Det var ikke mer enn det som står over da.Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Arnfrid Mæland

Var og hentet Bergensposten 3/2006 i dag. Mye interessant å se frem til.Spesielt vil jeg nevne Bjørn Davidsen: 'Drapet i Aurevåg 1814' se også debatt Lenkeog Marianne H Johannessen: 'Leiermålssaker i Bergnes stift 1660-1669 Del II: Sogn og Fjordane'.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hva gjør jeg for å få tilsent Bergensposten automatisk når den kommer, for eks. for 1 år, slik at jeg slipper å passe på hver gang det nevnes her?Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Bergensposten legges ut på nett, og kan lese/hentes der. Vi produserer papirutgaven i et begrenset opplag, og distribuerer i Bergen, og ellers til alle som sender frimerker, kr. 12 for et nummer. Siden det er et gratisprodukt har vi ikke 'abonnementslister'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk for svaret, Yngve Nedrebø! Hvor kan jeg sende frimerkene? Jeg vil gjerne ha pairutgaven.Med Venlig hilsenBirger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.