Gå til innhold
Arkivverket

[#19840] Stine Kristine Knudsdtr. g 1830 i Haram


Gjest Ivar Fylling
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Fylling

Pige Stine Kristine Knudsdt. Indre Hildre blir 31 jan 1830 gift med unk. Hans Andreas Knudsen Ytre Hildre. Opphavet til Hans er greitt, men Stine finn eg ikkje i kyrkjeboka, og ikkje i 1801- folketeljinga, og ho er ikkje på Hildre i 1815-teljinga. Er det nokon som har forslag til kvar ho kan ha kome frå? Paret kallar borna sine Knud, Sivert, Marte, Hans, Anna, Martinus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Takk for oppklaringa! Eg hadde ikkje lese langt nok i kyrkjeboka fordi 1) Ved vigselen i 1830 står fødselsdatoen 29. feb 1797 2) I 1815-teljinga er ho innførd med namnet 'Ane'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Tone Arseth

Hei. Jeg søker opplysninger om foreldrene til Hans Hildre, Sivert og Stine. Er dette samme familie som den dere holder på med? Se Lenke . Hilsen Tone Arseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Sivert Martinus Hansen er son til Hans Andreas Knutsen Hildre og Stine Kristine Knutsdtr. Hildre, frå forrige innlegg. Sivert vart gift med Stine Thomasine Martinusdtr. Rønstad 10.7.1870 i Haram, og dette er vel foreldra til den Hans'en du er ute etter. Eg har registrert mange av forfedrene til Sivert (kan sende ei fil med epost), men ikkje (dei næraste) anane til Stine Thomasine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Arseth

Kjempeflott! Tusen takk for det, jeg har slitt litt med dette! Mailen min er tonea@xi.noPå forhånd takkTone:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.