Gå til innhold
Arkivverket

[#19852] Nils Andreas Nilson Øvrebø, f. 1879 Samnanger, d. Kvam


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Dette er nok min mormors fetter Nils Andreas som ble døpt i Samnanger 21.12.1879 av foreldre Ingeborg Danielsdtr Tveitarås (f. 1851) og Nils Nilsen Øvrebø (f.1845) LenkeFaren bodde på Øvrebø i Samnanger til ca 1920 da han solgte gården. se 19817 om hans foreldre.Han hadde en onkel (min oldemors bror) Knut Danielson som døde i Kvam i 1911. Jeg er overbevist om at jeg har funnet den rette her.Er det noen som har bygdebøker fra Kvam og kan si meg om han har etterkommere? Jeg har valgt å sette opp nytt tema, da navnet på foreldra kanskje ikke er kjent av hans eventuelle etterkommere. mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Glemte å si at han var bosatt på Lid i Vikøy da han døde. Her har jeg nok funnet enken etter han : Anna Øvrebø, bosatt i Norheimsund da hun døde : Lenkemvh kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg svarer meg selv!Har ihvertfall funnet ut at han hadde en sønn Torleiv, (f. 1909 i Vikøy, Kvam) som slo seg ned på Bømlo. Han Han hadde nemlig en datter som het Reidun og mor sa vi var i slekt med hverandre på en eller annen måte.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.