Gå til innhold
Arkivverket

[#19876] Lambert Mathisen gift 1727/1730 Talvik i Finnmark.Hvem var hans foreldre?


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

En Lambert Mathisen giftet seg i Talvik 24.06.1727 med Maria Pedersdtr.En mann med samme navn ble gift samme sted 10.09.1730 med Elen Jensdtr.Er dette samme mann, og i så fall hvem er denne Lambert?Trenger også info om de to nevnte hustruer. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg har fulgt rådet ditt Britt. Takk for hjelpen, også vedr. mitt innlegg om Nils Petter Eriksen. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellen Moe

Kansje navnet på barna kan gi en liten pekepinn på hva foreldrene deres kan hete. Til hjelp for de som leter.Fant:Inger,Mathis og Berete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I tillegg har jeg Elen født i 1831, men det var jo også navnet på moren.På linken som Berit la ved i innlegg 2 , fremgår det at han kom fra Viborg i Karelen,(datidens Øst-Finnland).Men jeg fant ikke noe der som kunne fortelle meg hvem foreldrene hans var , eller hvor hans to hustuer kom fra. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt D. Hjeltnes

Jeg bommet visst litt her. Denne siden gjelder egentlig Vest-Finland. Men det kan jo hende du har hell med deg. Mvh. Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hallo Britt.Her skal ingenting utelates, så om jeg ikke får tilslag annet sted skal også dette prøves. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.