Gå til innhold
Arkivverket

[#19976] Størk Johannesson Sunda i Tysnes 1777-1845


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det nokon som har info om Størk Johannesson Sunda i Tysnes f. 1777 d 1845 gift med Kari Baggesdtr. Ø. Kleppa f 1776-1838. Eg trenger opplysninger om barna deira og deira etterkomarar.Dette paret hadde bl.a. barna:Johannes Størkson f. 1810-1849,Guri Størksdtr. f. 1814-1902Brithe Størksdtr. 1805-1876.Eg har opplysninar om etterkomararane etter Guri og Brithe, men ikke dei andre. Hadde Kari og Størk fleire barn? Kvar vart det av etterkomarane etter Johannes Størkson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

På FamilySearch finner du følgende barn:Brita, født 1805, Marthe, født 1. mai 1808, Johannes, født 11 mai 1810, Bagge, født 5. desember 1812, Guri, født 14. februar 1814, Kari, født 21. juni 1816, Ole, døpt 27.okt. 1817, Størk, døpt 9. april 1824.Johannes sine etterkommere finner du litt om i ættesoga for Husavik, men det kjenner du sikkert til. Datteren Kari var i alle fall ugift i 1900, på Sunda i Tysnes. Det samme var Jacob. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Ja, jg kjenner til de tre søskene som flytta til Husavik/Brekke, men Johannes sine barn flytta der i frå. De som eg trenger meir info om er:Marthe, født 1. mai 1808, Bagge, født 5. desember 1812, Guri, født 14. februar 1814, Kari, født 21. juni 1816, Ole, døpt 27.okt. 1817, Størk, døpt 9. april 1824.Johannes ble gift med Kari Endresdtr. Husevig 1806-1838 og dei hadde barna:Størk f. 1838 Kari f 1840-1916 (Tysnes) Endre f. 1843 Jacob f. 1847-1914 (Tysnes.Dersom nokon har info om Størk og Endre + dei som er nemnd ovanfor ville eg setje pris på å få info om det.Var det nokon av desse som utvandra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Eg må koma med ein korreksjon. Guri er det info om i ættesoga for Brekke i Austevoll, så henne treng eg ikkje info om.Kan nokon av dei etterlyste ha flytta til Risør? Dotter til Guri, Kari budde ei tid i Risør, men Kari flytta til Austevoll ein gong før 1894. Eg har fått info om at der likevel skulle vere slekt att i Risør, men kven andre kan ha flytta dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin Skibenes

Størk og Kari hadde desse borna:Brita (1805-76) g. Ola Andesson Brekke,Fitjar, gardbrukar der.Marta (1808-59) g. Jacob Jacobson Eversvik, Tysnes (7 born)Johannes (1810-49) g. Mari Endresd. Husavik, Fitjar. (4 born)Bagge og Guri (1812-13) tvillingar)Guri (1814-) g. Sakarias Endreson Husavik, Fitjar, gardbrukar på Brekke, Fitjar.Kari (f. og d. 1816)Ola (1817-1903) g. Kari Nilsdtr. Landrøy. Budde Eversvik, Tysnes (7 born)Størk (1824-1913) . Siri Ingebrigtsd. Ø.Kleppe. Budde iFæravåg, Tysnes. ( 7 born)Alt dette og meir, finn du i gards og ættesoga for Tysnes. Har du tid, bør du ta deg ein tur på biblioteket og sjå gjennom dei. (Svært gode bøker, spør du meg. :-))Størk og Kari finn du i b. 2, side 369-370.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Eg seg av notater eg han gjort om dotter til Guri, Kari at ho var gift med Johannes Størksen fra Tysnes. Eg har frå før eg gjort følgjande notater om Johannes Størksen: Foreldra til Johannes var: Størk Størksen Sunde f. 1824-1918 g.m. Siri Ingebrigtsdtr. Ø.Kleppa 1825-1903? På det tidspunktet eg gjordet dette notatet var eg ikkje obs på at det var eit nært slektsforhold mellom Kari og Johannes. Kunne det vere dette nære slektsforholdet som var grunnen til at dei busette seg i Risør før dei kjøpte seg gard på Eikholmen?Det hadde vore interessant å fått vite meir om Størk sine etterkomarar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin Skibenes

Marta og Jacob sine born:Jacob (1833-?) g.1860 m Ingeborg Johannesd. Håland, (7 born)[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61223&variabel=0&postnr=822&fulle=true&spraak=n>LenkeStørk (1836-?)g.1 i 1875 m. Marta Olsd. Reigstad, g. 2 i 1899 m. Sofie Inger Oline Nilsd. Fengestad, Førde. Budde Bergen.Knut (1839-65) flytta til Strandebarm i 1862, og kom vekk på sjøen der.Ola (1842-?)bakar i Batdalen 1867 då han vart g. i Kinn med Elen Gurine Tollaksdtr. Lærde frå Egersund. Sidan b. Haugesund?Kari (1844-1912)g.1870m. Tørris Johanness. Mehammar, Stord, gardb. Eide, Fitjar.Martinus (1848-1922) skomakarsv. i Bergen. G. 1879 m enkja Kari Kristensdtr. StokkenJohannes (1850-?), meldt utflytta til Harstad i 1885, elles ukjent. Må vel kanskje vera denne karen her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Dette var mykje interessan informasjon. Dersom det er nokon som har meir info så ville eg setje pris på å få vite mest mulig om desse sine etterkomarar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin Skibenes

Den einaste tilleggsoppl. som står i bygdesoga, må vera at Ingebrigt reiste saman med naboguten Samson Ivarson Færavåg, først til England og derifrå vidare mot N.Z. Sidan har dei vel ikkje høyrt meir frå Ingebrigt. Om naboguten Samson, står det at han var sjømann,reiste med engelske båtar, og drog til N.Z. Han var busett i Litletown, N.Z. og var gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

I innlegg nr. 8 står det bl.a. følgjande: Ola (1842-?)bakar i Batdalen 1867 då han vart g. i Kinn med Elen Gurine Tollaksdtr. Lærde frå Egersund. Sidan b. Haugesund?Her skal det vel vere 'Batalden'? Kva står 'lærde' frå Egersund for? Budde dette paret også i Egersund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin Skibenes

Batalden er nok rett. Berre augene mine som kryssa seg. :-)Eg oppfatta det som ho heitte Elen Gurine Tollaksdtr. Lærde, og var frå Egersund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

I pkt. nr. 5 står det at desse er å finna i bind nr. 2. Finner ein alle desse som står nemnd i innlegg nr. 8 også i bind nr. 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Kor kan eg finne meir opplysningar om desse: Ola (1842-?)bakar i Batalden 1867 då han vart g. i Kinn med Elen Gurine Tollaksdtr. Lædre frå Egersund. Sidan b. Haugesund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevvik

Hei!Ekteskapet mellom desse to finn ein også på family search:Ola Jacobsen gifte seg i Eikefjord, Sogn og Fjordane i 1867 med Elen Gurine Tollaksdatter. Brudgoms alder er oppgitt til 25 år og bruds alder til 27 år. Brudgoms far er Jacob Jacobsen og bruds far er Tollak Eriksen.Elles så finn eg ein Ola Jacobsen f. 1842 på Tysnes i Ft. 1865 som bødker under Torvastad. Kanskje han først budde i Haugesund og deretter flytte nordover?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Johannes Størksen(1857-?) g.m. Kari Sakariasd. Brekke, Austevoll, budde Eikholmen ved Fagerbakke i Møkster. Dette paret som var søskenbarn budde ei tid i Risør, men flytta til Austevoll ein gong i starten av 1890-tallet. Mor til Kari var Guri Størsdtr. g.m. Sakarias Endresen Brekke. Var det nokon i denne slekta utenom dette paret som busette seg i Risør?Når det gjelder Ole. Var han baker eller Bødker? kan det tenkes at de også bodde i Egersund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Ved landsomfattande søk etter Tollak/Tollag Eriksen i ft. 1865 finn eg 2 aktuelle kandidater som kan vera far til Elene:1) Tollag Eriksen, Opsætsmand og Fisker, f.1795, Egersund.2) Tollak Eriksen, Gardbr. i Lyngdal, f.1816. På garden her bur også Elene Tollaksdatter f. 1841 og gift med Ole A. Olsen (Hegebostad) sersjant i krigstenesten.Kan det vera at denne Elene Tollaksdatter har blitt enke rett etter ft. 1865 og gifte seg på ny med Ola Jacobsen? Alderen stemmer jo ganske godt med Family Search. Men ut frå opplysningane om Egersund så er vel kanskje den andre kandidaten sterkare.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Ved vidare søk på Family Search finne eg denne:ELLEN GURINE TOLLAKSENEvent(s): Birth: 12 JAN 1840Christening: 23 FEB 1840 Egersund, Rogaland, NorwayParents: Father: TOLLAK ERIKSEN Mother: GURINE GERTINE OLSDR Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Det kan sjå ut som dei første opplysningane dine om Haugesund stemmer. Eg søkte på Family Search etter barn av Ola Jacobsen og Elen Gurine Tollagsdatter og gjetta på at dei kalla opp att farfaren og fekk opp dette:JACOB JOHAN OLSEN Event(s): Birth: 08 FEB 1868 Christening: 09 APR 1868 Skaare, Rogaland, Norway Parents: Father: OLE JACOBSEN Mother: ELEN GURINE TOLLAKSDR Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

I følge Family Search fekk dei også ei datter medan dei budde i Skaare:GURINE GJERTINE OLSENEvent(s): Birth: 08 AUG 1869 Christening: 19 SEP 1869 Skaare, Rogaland, NorwayParents: Father: OLE JACOBSEN Mother: ELEN GURINE TOLLAKSDR Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Dette ser jo bra ut.Jeg er også på leiting etter etterkommere etter følgende personer i innlegg nr. 8:Johannse Jacobsen f. 1850 i Eversvik på Tysnes i 1850. (Foreldre Jacob Jacobsen og Marta Størksdtr 1808-59) g.1889 m. Eva Elina Eilertsdtr. Johannessen, f. 1867, Vik i Astafjord, Troms. (Foreldre: Eilert Johannessen og Anna Nilsdtr.) i FT for 1900 var de bosatt på gården Sommerfryd i Trondenes Herred.Barn:1)Hjalmar Johan f. 1891 (Sommerfryd) 2) Eilert Martin 1892 (Sama utenfor Harstad) 3) Jenny 1894 (Sama utenfor Harstad) 4) Inga Marie 1896 (Sama utenfor Harstad) 5) Anna Elise f. 29.06.1899 (Sama utenfor Harstad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.