Gå til innhold
Arkivverket

[#19979] Stemmer


Gjest Erik R. Sandnes jr
 Del

Recommended Posts

Gjest Erik R. Sandnes jr

Stemmer det at hun var innom Namsos. Den Oen står for Oline. Men hvor hennes mor er blitt av og hvem hennes far er er fortsatt et stort problem.Foresten tusen takk for så mange tilbakemeldinger!Dette punkte har nemlig familien stått fast på lenge, de i familien som husker Bendine godt forteller at hun aldri pratet om moren. Bendine levde nemlig til hun ble 96 så mange husker henne enda. Bendine fikk engang et brev fra moren, hva som sto der hvet vi ikke, men et lite bilde av moren som var sendt med har vi. Og der står det kristine. Mulig denne Kristine kan ha hett Kristiansen også.Bendine hadde også en søster som giftet seg med Mortensen i Trondheim, denne het Bertha, om de fikk barn er også et mysterium.Det heter seg at noen med etternavnet Dolles skal ha noe med Kristine og gjøre, med det har aldri lyktes meg og finne ut av.Kan som en digresjon fortelle at jeg er en gutt på 20 år som allerede har drevet med slektsforskning i 8 år og har samlet over 1000 navn. Dette forumet er fantastisk bra, har vært mye på digitalarkivet, men aldri sett dette:)Okei, kanskje en del unytte info her, men mulig det kan gi noen pekepinn???? MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Hei Erik, jeg tror du bør legge inn flere opplysninger om det du søker etter.Er det f eks en kvinne ved navn Bendine Stemmer du spør om ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eldbjørg Lyngstad

Hei! Hyggelig å se at jeg fant den riktige på Namsos.Men det var tilfeldig at jeg fant dette andre innlegget ditt. For å få alle innleggene om Bendine fortløpende på samme side, trykker du på den lille blyanten etter siste innlegg, og da får du opp skjemaet du skal skrive i.Hilsen Eldbjørg Lyngstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.