Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Lene Hovland

[#20000] Anton Rasmussen, Modum & Nina Jacobine Johannessen Scøyen, Drammen

Recommended Posts

Guest Lene Hovland

Jeg leter etter informasjon om Anton Rasmussen, f. 1866 i Modum, Buskerud, og hans kone Nina Jacobine Johannessen Scøyen, f. 1866 i Drammen. (Selvfølgelig måtte de bli født et år etter folketellingen 1865 :) I 1900 bor disse i Jevnaker med seks barn. Se link under:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f00532.wc2&variabel=0&postnr=3028&fulle=true&spraak=n>LenkeJeg har funnet denne familien i FT1865, og lurer på om det kan være Ninas familie:

Guest Odd Brede

Hei! Det må trolig være din Nina Jacobine som døpes 29.1.1866 på Kongsberg. Foreldre Johannes Jacobsen og Laura Gustava Jacobsdatter.I 1865 finner du hennes familie her LenkeOdd Brede

Guest Einar F. Løsnes

Hei Lene!Etter å ha søkt i gamle innlegg fra Drammen, finner jeg innlegget ditt. Jeg har også Nina Jacobine Johannessen Schøyen i databasen min. Ta gjerne kontakt hvis dette fremdeles er av interesse. eloesnes(alfakrøll)online.noEinar F. Løsnes

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.