Gå til innhold
Arkivverket

[#20019] Hjelp til oppslag i KB Onsøy etter Ole Martin Grasto/Mathisen


Gjest M. Grasto
 Del

Recommended Posts

Gjest M. Grasto

Har noen mulighet til å se etter fødselsinnførslen til Ole Martin Grasto/Mathisen, født 16.12.1900 i Gressvik, Onsøy?Hans far skal være tomtearbeider Ole Martin Mathisen.Mvh,Magne Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torunn Cathrine Ludvigsen

Hei Magne. Synd at jeg ikke så det før nå, da jeg har vært på biblioteket idag.. og jeg vet ikke helt når jeg får tid til det.. Men jeg skal ha det i bakhodet.Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det ser ikke ut som om det finnes noen kirkebok for Onsøy i 1900, men konfirmasjonen burde finnes. Lenka kommer opp på Rakkestad da det ikke 'svarer' på Onsøy, men det er bare å rulle bakover. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M. Grasto

Det stemmer visst. Takk for det Berit. Da blir det konfirmasjonen som er det aktuelle. MEN: konfirmasjonen fant sted i Sarpsborg den 05.12.1915. Fint om noen hadde hatt mulighet til å se etter denne konfirmasjonsinnførselen.M. Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Hole

Hei Magne !Konfirmert i Sarpsborg 5 Des.1915 Ole Martin Mathisen Født Gresvik Onsø 16/12 00 Bopel: Helgeby Foreldre:Tomtearbeider Ole Martin Mathisen og Helga Emilie GustavsenRita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.