Gå til innhold
Arkivverket

[#20023] Norderhov og Hole i Buskerud.


Gjest Jørgine J.E.Myrvang
 Del

Recommended Posts

Gjest Jørgine J.E.Myrvang

Vet noen hvem var foreldre til Christense Jacobsdtr.?f.1689 d.1753.g.m. Hans Mikkelsen Sandsæter,Hafnor.f.1692.d.1764.Mvh.Jørgine Myrvang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest David Orser

Hi Jørgine,These are my ancestors; I descend from their son Daniel Hafnor and his wife Lisbeth Andersdtr Stadum. Sorry, I don't know who Christence's or Hans' parents were. Do you know who Hans Mikkelson's parents were?Thanks, -David

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lene Jansen

Det står mye interessangt i bøkene Ringeriske slekter av A. Lagesen(3 stykker). Fant navnene under Hafnor,(i bok nr 1) men ved første øyekast ingen foreldre. Kanskje vis man kikker under noen av de andre gårdene. Sandsæter står i bok nr 3. Dette var ikke mye hjelp, men du burde blad litt i disse bøkene. Jeg har funnet masse om min egen familie der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørgine J.E.Myrvang

Hei Lene! Takk for din interesse med å svare,det gleder meg at noen tar seg tid til å svare,så tusen takk. Selv om det ikke var noe nytt,jeg har alle tre (Ringerikske slekter)mener å ha lett med lys og lykte ,men har ikke funnet noe om Christense,sin herkomst.Hans har vi litt mer peiling på,da hans far er Mikkel Nilsen.Men Hvilken Jacob var Christense sin far? Mvh Jørgine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.