Gå til innhold
Arkivverket

[#20085] Johan kristian og Laurine Olsen, Balstad


Gjest Odd Harald Bolgnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Harald Bolgnes

Søker etter opplysninger om Johan Kristian Olsen, trolig født i 1869.Var bosatt i Balstad trolig fra ca.1900 og til på 1940-tallet en gang. Min far mener å huske en brå død, mulig sprengningsulykke.Han var anleggs/gruvearbeider.Har funnet ham under navnet Johan Balstad i 1938-Lyngen i FT-1900 Ønsker også opplysninger om hans kone Laurine, født i 1865.Hun het som pike Laura Dorthea Maria Karlsdtr.-evnt. mikkelsd.-mikalsdtr. Hun hadde en særkullsdatter Hansine født i Alstahaug i 1888.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei!På FS finner jeg døpt 2.5.1865 i Vaagan, Nordland, Laurine Dorthea Marie Micaelsdatter. Foreldre Micael Christensen og Oline Marie Erlandsdatter.Videre finner jeg gift 11.1.1866 i Vaagan Micael Ursen Christensen og Oline Marie Erlandsdatter.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Harald Bolgnes

Tusen takk, Odd Brede. Her har du hjulpet meg et godt stykke på vei. Oldemor har nok flyttet litt rundt, og har vært vanskelig for meg å spore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.