Gå til innhold
Arkivverket

[#20117] Ole Paulson, 1863, frå Stokke i Lesja? - kvar er det?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Paulson, fødd i Lesja i 1863, kom som vegarbeidar til Hafslo i Sogn der han 27.10.1891 gifte seg med Anna Torstensdotter Moe. Han oppgav då namnet på far sin til Paul Erikson Stokke i Lesja.Eg kan ikkje finna nokon Paul Erikson Stokke i Lesja, og ikkje finn eg heller nokon Ole Paulson i Lesja med høvelig fødselsår.Derimot finn eg på FamilySearch at ein Ole Paulson vart døypt i Vågå 1.11.1863, tydeleg utanfor ekteskap, av ein Paul Erikson og ei Ragnhild Johannesdotter. Ragnhild med sonen Ole budde i 1865 på Sveen nedre i Vågå. Kan dette vera ''min'' Ole??Kan nokon hjelpa meg vidare?Hjarteleg takk på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Dette er sikkert den Ole du søker opplysninger om: LenkeHer samsvarer opplysningene bedre med hva som står i kb for Vågå:Ole født 14.10.1863, døpt i Vågå 01.11.1863Foreldre: ungkar Paul Eriksen StokkestadEie og pike Ragnhild Johannesdtr. Sveum. Begges 1. leiermål.(Du har med andre ord funnet frem til riktig person på FS og i ft-1865.)Faren var fra husmannsplassen Nesset under gården Stokstadet i Sjårdalen, Vågå. Kanskje dette på en eller annen måte kan ha blitt misforstått til Stokke, Lesja ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.