Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Mariann Stokken

[#20160] Anna Jahnsdtr. kvar var ho ifrå?

Recommended Posts

Guest Mariann Stokken

Iflg.Fam.Search gifta mi 2xtipp seg med Povel/Paul Samsonsen den 04.07.1790 i Skånevik.Eg skulle gjerne visst om det står noko gardsnamn på henne? Eg har ingen opplysningar om henne utover at ho vart f.ca.1761, iflg FT1801.Gjerne gardsnamn også på han, sjølv om eg har 'funne' han.Venleg helsing Mariann.

Guest Yngve Nedrebø

Kyrkjeboka for Skånevik seier under 'Trolovelser' berre 'Den 5te Juny Ungkarl Povel Samsonsen og Pigen Anna JohnsDatter Caut Biødne Præstegaarden og Samson Aasheim', med vigsel 4. juli 1790.

Guest Mariann Stokken

Takk skal du ha Yngve! Det var kjapt, også på ein laurdag, med fantastisk vinter/vårvær :-)Forstår du kva 'Caut Biødne Præstegaarden' betyr?Eller kanskje det er nokon andre som forstår det?Venleg helsing Mariann.

Guest Heidi Tofterå Slettemoen

Det betyr vel at kausjonister ('forlovere') var Bjørn/Biødne på prestegården og Samson på Aasheim.

Guest Mariann Stokken

Takk skal du ha! Så heldig eg er som har funne dette fora med så mange hjelpsame folk!!Venleg helsing Mariann :-)

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.