Gå til innhold
Arkivverket

[#20160] Anna Jahnsdtr. kvar var ho ifrå?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Iflg.Fam.Search gifta mi 2xtipp seg med Povel/Paul Samsonsen den 04.07.1790 i Skånevik.Eg skulle gjerne visst om det står noko gardsnamn på henne? Eg har ingen opplysningar om henne utover at ho vart f.ca.1761, iflg FT1801.Gjerne gardsnamn også på han, sjølv om eg har 'funne' han.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Kyrkjeboka for Skånevik seier under 'Trolovelser' berre 'Den 5te Juny Ungkarl Povel Samsonsen og Pigen Anna JohnsDatter Caut Biødne Præstegaarden og Samson Aasheim', med vigsel 4. juli 1790.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk skal du ha Yngve! Det var kjapt, også på ein laurdag, med fantastisk vinter/vårvær :-)Forstår du kva 'Caut Biødne Præstegaarden' betyr?Eller kanskje det er nokon andre som forstår det?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Det betyr vel at kausjonister ('forlovere') var Bjørn/Biødne på prestegården og Samson på Aasheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.