Gå til innhold
Arkivverket

[#20170] Anna G. Lunde (Lunda?) Lee, Søgne? gift Wold i USA


Gjest Ole Øystein Nybø
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole Øystein Nybø

Eg søker etter opphavet til ei Anna G. Lunde (Lunda?) frå Kristiansandsområdet som reiste til USA. Ho var gift og fekk ein son året etter, men blei enkje etter få år. Så gifta ho seg igjen i omlag 1910/12 i California med Christian (Christ) Wold. (Kristian Akslevoll)Med fyrste mannen fekk ho sonen Arthur Bernhard Lee i 1899 i USA. Og etter at Anna og Christ gifta seg bodde dei i San Francisco og fekk sonen Clarence i 1913.Så langt det eg veit ....... men så kjem det eg trur.Anna er truleg f. 29.08.1877 og død 30.05.1952 i San Francisco.Kan hende er det 'mi' Anna som emigrerte frå Kristiansand 10.01.1898 som Anna Lee f. 1878 frå Søgne, og som reiste ilag med mannen gullgraver Bernt O. Lee f. 1865.Er det nokon som kan hjelpe meg med enten å bekrefte eller avkrefte at dette er den Anna som gifta seg med Christ Wold.mvh Ole Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jarl Berge

Iflg. Søgneboka bind 2, side 411:'Anne Gurine (Nilsdtr, Lunde) f. 1878, gift med Nils Olsen Lien, til U.S.A.'Hennes foreldre: Nils Olsen Ravneheia 1840-1922 og Abel Tomine Bessesdtr Åstøl 1844-1918.AG hadde 6 søsken, hvorav 3 dro til U.S.A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl Berge

Se det foregående. Det riktige skal være Bernt Olsen Lien! På side 328 i samme bind 2 av Søgneboka står det under Lia (Lien): 'Bernt Olsen f. 1865 gift med Anne Gurine Lunde, til U.S.A. Bernt drev som gullgraver og kalte seg Bernt O. Lee'. Også Bernts søsken dro til U.S.A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Øystein Nybø

Hei JarlJa dette er nok rette jenta, det einaste som står igjen å sjekke er fødselsdatoen. Den har eg berre frå det som var oppgitt då ho døde. Eg har prøvd å finne henne døypt i FS utan resultat.Men alt det andre rundt henne stemmer, så eg er bortimot 100% sikker. Takk for hjelpa.mvh Ole Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.