Gå til innhold
Arkivverket

[#20176] Saastad i Vaaler.


Gjest Torild Andreassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torild Andreassen

Hei.Er det noen som kjenner til Maren Helene Andersdtr.f. 00.00.1847? Hennes far het jo Anders,og skulle ha vært snekker? Hun giftet seg for 2.g den 24.02.1878 i Vaaler kirke med Hans Anton Johannessen f. 00.00.1855 Saastad i Vaaler.Tror hun hadde 2 eller tre barn som enke. Hun fikk syv barn etter det.Hulda Kristine f. 28.12.1882 er min manns bestemor. Håper noen kan hjelpe meg litt videre med denne fam. Alt av interresse.mvh.Torild Andreassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

På Family Search er det to tre Maren helen fra Øsfold, men født i 1845.Ekteskapet hennes finnes og der, mulig du har alt sett det? Lenkemvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torild Andreassen

Hei Kjellaug.Tusen takk for tipset.Ja,jeg hadde søkt på Fam.Search,og funnet litt. Maren Helene er f. 28.12 1846 Aremark i Østf.fant dette i Klokkerbok for Aremark.Der stod Anders Jonassen som far, og Marie eller Maria Antonsdatter som mor. Jeg er ikke noe flink til å tyde gammel skrift,men litt får jeg med meg.Tror det blir rett pers. fordi det er blitt nevnt i fam. at noe slekt skulle ha kommet fra Aremark. De som stod oppført som faddere var litt vrient å tyde,men fikk med en Hans Anders-Sven Andersen Fjerringen(eller Fjeldingen)?-Thorer Vestgård.Noen som vet litt om dette?? MVH Torild Andreassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.