Gå til innhold
Arkivverket

[#20224] Anna Lovise Strand? født Antonsen i Hole, død på Eide på Nord-Møre ca. 1961


Gjest Heidi Økern
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Økern

Min mormors søster het Anna Lovise Antonsen Niskin og var født 20.05.1897 i Hole, Buskerud. Hun drev lenge Skaret kafe i Hole, så traff hun en mann fra Nordmøre som jeg tror het Strand. De ble gift (jeg vet ikke hvor) og hun flyttet med han dit han bodde. Jeg mener dette var Eide på Nordmøre, og lurer på om det er noen mulighet for å finne ut når hun døde og hvor hun er begravet. Har notert at hun døde ca. 1961 (info fra familien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

Hei Heidi Jeg arbeider nå og da med den norske familien til en svensk slektsgransker-kollega, og hun er i familie med folket på Niskin (Martin Torstensens etterkommere). Er du av den Økern-slekta som har samme forfedre? I så fall kunne vi kanskje knytte sammen noen tråder, hvis du ikke allerede har full oversikt? Ta gjerne kontakt på rune.bjerke@statnett.no.Hilsen Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Økern

Rettelse til det første innlegget: Det skal stå min FARMORS søster. Og Rune: Jeg har sendt deg en mail (dette virket spennende!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.