Gå til innhold
Arkivverket

[#20226] Hazel og Evelyn Abrahamson f. h.h.v. 21/7-1915 og 10/4-1917 N. Daktoa


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

I folketellingen for 1920 for Nord Dakota har jeg fått opplyst at det var et par ved navn Louis og Jennie Abrahamson som hadde to døtre ved navn Hazel og Evelyn. Senere så har jeg fått opplyst at disse to søstrene bodde hos onkelen og tanten sin i Montana, Alfred og Minnie Abrahamson. Fra folketellingen for 1930 får jeg opplyst at da bor ikke Hazel og Evelyn hos Alfred og Minnie. Jeg har søkt etter disse to og finner kun en Hazel med samme fødselsdata og hun het Hazel Bupp og døde i Indiana i april 1978. Jeg finner kun en ved navn Evelyn med samme fødselsdata som den ovenfor og hun heter Evelyn Acker og hun dør i Minnesota i okt. 1975.Hvor stor sannsynlighet er det for at dette er de samme som bodde hos Alfred og Minnie Abrahamson og hadde Louis og Jennie Abrahamson som foreldre? Hvor kan jeg evn. finne adressen til der de bodde i henholdsvis okt. 1975 og april 1978?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.