Gå til innhold
Arkivverket

[#20230] Underfoged Ole Norbye, Fredrikshald ca 1818


Gjest Egil Brekke
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Brekke

Leter etter O.N. født 1776 i Fr.hald Er primært int. i å finne ut når gift, barn, når død. Vet at han fikk en sønn med samme navn, født enten i 1811 eller 1812. i Fredrikshald. Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Storaker

Eg trur han kan vere Ole Fredriksen Nordbye, etter det eg har funne på Familysearch -Ser desse navna ut til å vere aktuelle?LenkeOLE FREDRIKSEN Christening: 21 JAN 1776 Berg, Ostfold, Father: FRIDERICH MATHIESEN Mother: MARTHE OLSDRSøskenflokk:1. OLE FREDRIKSEN - 21 JAN 1776 Berg, Ostfold, - 2. JOHANES FREDRIKSEN - 15 JUL 1781 Berg, -Ostfold, - 3. NIELS FREDRIKSEN - 08 NOV 1778 Berg, Ostfold, - 4. OLAU FREDRIKSEN - 16 MAY 1785 Berg, Ostfold, - 5. OLOU FREDRIKSEN - 03 APR 1774 Berg, Ostfold,OLE CHRISTIAN AUGUST OLSEN Christening: 21 AUG 1811 Halden, Ostfold, Father: OLE ROED Mother: ANNE CHRISTINE AMUNDSDR 1. OLE CHRISTIAN AUGUST OLSEN - 21 AUG 1811 Halden, Ostfold, - 2. ANNE REGINE OLSEN - 04 MAR 1808 Halden, Ostfold, - 3. MARTHE CHRISTINE OLSEN - 18 AUG 1809 Halden, OstfoldOLE CHRESTIAN NORDBYE Spouse: MARTINE HIORT Marriage: 14 NOV 1842 Halden, Ostfold,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Tok en rask sjekk i Halden og fant ingen ting til Juni 1812. Der stoppet bøkene. Jeg kan jo ha oversett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill hansen

HeiPå biblioteket i Halden har de denne boken: 'Slekten Norbye fra Asakbygden',hylleplass 929.2 NorbyeMvh Lill Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Liv S. Hansen

Jeg kommer desverre heller ikke inn på den siden jeg linket deg til i innlegg 4. Ser du har etterlyst denne webadressen i et annet innlegg her på digitaldebatten.Hilsen Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.