Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Egil Brekke

[#20230] Underfoged Ole Norbye, Fredrikshald ca 1818

Recommended Posts

Gjest Egil Brekke

Leter etter O.N. født 1776 i Fr.hald Er primært int. i å finne ut når gift, barn, når død. Vet at han fikk en sønn med samme navn, født enten i 1811 eller 1812. i Fredrikshald. Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Storaker

Eg trur han kan vere Ole Fredriksen Nordbye, etter det eg har funne på Familysearch -Ser desse navna ut til å vere aktuelle?LenkeOLE FREDRIKSEN Christening: 21 JAN 1776 Berg, Ostfold, Father: FRIDERICH MATHIESEN Mother: MARTHE OLSDRSøskenflokk:1. OLE FREDRIKSEN - 21 JAN 1776 Berg, Ostfold, - 2. JOHANES FREDRIKSEN - 15 JUL 1781 Berg, -Ostfold, - 3. NIELS FREDRIKSEN - 08 NOV 1778 Berg, Ostfold, - 4. OLAU FREDRIKSEN - 16 MAY 1785 Berg, Ostfold, - 5. OLOU FREDRIKSEN - 03 APR 1774 Berg, Ostfold,OLE CHRISTIAN AUGUST OLSEN Christening: 21 AUG 1811 Halden, Ostfold, Father: OLE ROED Mother: ANNE CHRISTINE AMUNDSDR 1. OLE CHRISTIAN AUGUST OLSEN - 21 AUG 1811 Halden, Ostfold, - 2. ANNE REGINE OLSEN - 04 MAR 1808 Halden, Ostfold, - 3. MARTHE CHRISTINE OLSEN - 18 AUG 1809 Halden, OstfoldOLE CHRESTIAN NORDBYE Spouse: MARTINE HIORT Marriage: 14 NOV 1842 Halden, Ostfold,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Tok en rask sjekk i Halden og fant ingen ting til Juni 1812. Der stoppet bøkene. Jeg kan jo ha oversett det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Liv S. Hansen
LenkeTa en titt på denne hjemmesiden.Hilsen Liv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lill hansen

HeiPå biblioteket i Halden har de denne boken: 'Slekten Norbye fra Asakbygden',hylleplass 929.2 NorbyeMvh Lill Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Liv S. Hansen

Jeg kommer desverre heller ikke inn på den siden jeg linket deg til i innlegg 4. Ser du har etterlyst denne webadressen i et annet innlegg her på digitaldebatten.Hilsen Liv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive