Gå til innhold
Arkivverket

[#20261] Etterkommere Einar Cornelius Unsgaard, Vardø


Gjest John O. Svenning
 Del

Recommended Posts

Gjest John O. Svenning

Einar Cornelius Unsgaard f. 11.3.1870 Vardø og Kristine Cecilie Olsen f. 23.3.1873 Åknes, Andøy gift 29.7.1898 Vardø. De hadde datteren Solveig f. 4.4.1899 Vardø. Forsøker å finne ellerkommere etter Solveig og eventuelle søsken født etter 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Villy Ovesen

Einar Cornelius Unsgaard og Kristine Cecilie Olsen hadde følgende barn født i Vardø etter år 1900:Kato Einar født 28/2-1901 døpt 20/1-1903Sonja Kristine Oline født 16/4-1910 døpt 26/9-1911Kan ikke se at noen av barna hadde etterkommere født i Vardø før 1930.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Kvam Hole

Hei Er dette samme Undsgaard som var healer i Vadsø? Etter som jeg vet var det en Undsgaard som bodde i Vadsø, men var fra Vardø. Han jeg mener var født rund århundreskiftet.MVH Solfrid K Hole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Einar Cornelius Unsgaard var handelsmann i Vardø, han hadde 5 brødre og en søster som var yngre. Kjenner lite til disse, det er hans kone som er min forbindelse med familien - søster til min bestefar. Har hittil ikke kunnskap om hans to døtre og sønn. mvh John.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.