Gå til innhold
Arkivverket

[#20270] Vollum/Wullum


Gjest Kine Andresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kine Andresen

Jeg har en 'lausunge' som heter Johan Odin Petersen, på dåpsattesten hans står det at faren heter Peter Johans, moren Anne Marta Halvorsd. Når han blir født står det at faren bor på Vullum/Wullum og moren på Woldaas. De gifter seg ikke. Men jeg finner de aldri igjen. Når Johan gifter seg (1897) står det at faren er ungkar, men jeg finner ingen av de i noen av folketellingene, døpt, evnt gift, bosted, hva de gjorde eller død. Er dette umulig å finne ut av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Her er Johan Odin som pleiesønn i FT1865:LenkeMen, som noen flere har vært inne på i dine innlegg i kveld, Kine: Vær nøye med å gi så presise opplysninger som mulig, så blir det lettere å gi hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kine Andresen

HeiTakk for masse hjelp.Skulle skrevet flere opplysninger, hvis jeg hadde det. Det var jo forsåvidt derfor jeg spurte om hjelp, hadde jeg hatt flere opplysninger hadde jeg funnet han selv.Jeg står fast fordi det er for lite opplysninger rundt akkurat faren. Jeg har søkt på alt, men det vriker som om han flytter tidlig fra Vollum og etter det kan det være hvem som helst.Takk for at du tok deg tid til å svare meg, det satte jeg kjempe stor pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.