Gå til innhold
Arkivverket

[#20275] Ole Eistensen - Smøla - Sunndal


Gjest Karle Gjernes
 Del

Recommended Posts

Gjest Karle Gjernes

Ole Eistensen kom til Smøla fra Sunndalen, budde på forskjellige fiskevær på Smøla og blei i 1868 gift med Regine Johnsdotter Kulø død 1878. Så blei han gift med Anne Jensdotter Glasø i 1880.. Han var også far til ei dotter, f. 1877, med Marie Torstensdotter Skillingen . Ole Eistensen skreiv seg for Tranø da han var gift med Regine, og Gjøstøl da han var gift med Anne. Ole Eistensen var fødd i Sunndalen 1840 og døde på Jøstølen,Smøla i 1923. Men kvar han kom frå i Sunndalen, og ætta han der finn eg ikkje. Er det noen som kan hjelpe meg med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Det finnes ei Gjertrud Eistensd. 21 og ei Marit Eistend. 21, begge født i Sunndalen. Mulige søsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Ved søk poå FS - hvis du skriver inn Guri Eriksd. og Eisten, kommer det opp et par G. E. og Eisten Eistensen som giftet seg i Hof (??) M&R 4/1 - 1827. Ved foreldresøk dukker det opp tre barn (ikke Ole) - en født i Hof ? , to født i Sunndalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Ormbostad

Søkjer ein på førenamnet Esten i folketeljinga for 1801 Sunndalen, så er det nokre med namnet Esten som kan vera far til denne mannen. Men det er ikkje så mange å velgja i. Det er vel truleg ein av dei i Hoff (Hov) sokn. Så om nokon kan slå opp i bygdeboka er han kanskje å finna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Ormbostad

Her har du ein veldig sterk kandidat til den personen du etterlyser: Ole Estenson født på Sunndalsøra i 1840. Han var son til Esten Estensen Kåsen, f. ca. 1800 i Oppdal, gift 1827 med Guru Eriksdtr., f. 1802, dotter til Erik Bersvendsen Bruvoll. Esten Estensen var skreddar, og døydde på Sunndalsøra i 1856. Ole var nr. 4 av 5 born til dette paret. Du finn opplysningar i Sunndalsboka, bind 3, side 348.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karle Gjernes

Takk. Det er heilt tydeleg at du er betre til å leite i Sunndalsbøkene enn kva eg har vore. No skal eg til igjen. Takk igjen. Karle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Knut Sæther

Her kjem nokre tilleggsopplysningar om foreldra til Ole. Esten Estensson og Guru Eriksdotter hadde også døtrene Marit og Guro (tvillingar) f. 1845. Kanskje var også ein Erik Estensson som døydde i 1842, fem år gammal, sonen deira. I 1865 tente Marit i Edøy og Guro i Stangvik. Viser elles til boka mi: Meir om befolkninga i Sunndal på 1800-talet (utgitt 2006 - ISBN 82-303-0587-0).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.