Gå til innhold
Arkivverket

[#20284] Etterlysning - medlemmer norsk menighet i USA


Gjest Torgeir Kvalvaag
 Del

Recommended Posts

Gjest Torgeir Kvalvaag

For en tid tilbake hadde Digitalarkivet en henvisning til en 'norsk' menighet i USA, jeg mener bestemt det var i New York. Den inneholdt en oversikt over navn på nordmenn som på ett eller annet vis sognet til menigheten.Det er utelukket at jeg har drømt dette, men den utskriften jeg tok, er forsvunnet. Og nå ser jeg ingen annen utveg enn å be om hjelp. Hilsen Torgeir Kvalvaag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Utrolig bra. Takk skal du ha.Vet noen om det finnes flere slike lenker til 'norske' kirker i New York og andre steder i USA? Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Det enkleste er at du selv bruker 'Søk' på den øverste mørkeblå linjen. Skriv f.eks. norw og søk. Deretter for du bruke fantasien i forhold til det du er ute etter.Den andre muligheten er selvfølgelig å gå inn via Type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

God idé. Å lære nye knep for søk er en prosess som aldri tar slutt. Heldigvis. Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.