Gå til innhold
Arkivverket

[#20324] Gunis (Gunders?) Iversen og Emetta Smith


Gjest Erik R. Floer  Sandnes jr
 Del

Recommended Posts

Gjest Erik R. Floer  Sandnes jr

Hei! Lurer på om noen har noen opplysninger om:Gunis Iversen (Skal kanskje være Gunders??) som er gift med Emetta Christine SmithDe har sammen datteren:Christine (Kristine) Cathrine Iversen f. 16 desember 1821 Trondheim.Noen fødselsdato på foreldrene har jeg ikke, men de har i allefall bodd i Trondheim. Om de er født der hvet jeg ikke....Ikke mange holdepunkter her, men jeg prøver... MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei!Kan det være denne du er på jakt etter:Christine Cathrine Gunes døpt 20.1.1822 i Domkirken, Trondheim. Foreldre Iver Iversen Gunes og Jonetta Christine.HilsenOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik R. Floer  Sandnes jr

Hei! Ja, det kan godt være de, hvor har du funnet de? Og hva er etternavnet til fruen?Har spekulert på dette i lang tid, og ikke funnet noe svar???????????? MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Jeg fant dette på Family Search. Fruens etternavn er ikke oppgitt. Men jeg fant også ved videre søk at en Jonetta Christine Smith skulle være født i Trondheim uten at det sto fødselsår eller foreldre.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik R. Floer  Sandnes jr

hmmmm, Er det noe håp for å finne ut noe mer da? og hvor kan jeg lete????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Erik R. Floer  Sandnes jr

Deres datter ble Christine ble mormoner og flyttet til Usa da hun var ca 50!Heter ikke grunnleggeren av mormoneren Smith? Kan det være ledetråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.