Gå til innhold
Arkivverket

[#20325] Lyst til å hjelpe andre: Gabriela Hagen i Argentina trenger din hjelp


Gjest Vidar Holum
 Del

Recommended Posts

Gjest Vidar Holum

Hello: my name is Gabriela Hagen, I live in Argentina, in Don Torcuato, state of Buenos Aires. I need information About Register of the people in OSLO, I search information about Martin Hagen,born in 1867,Cristiania, today is OSLO, Norway. Son OLE EDUARD HAGEN and ANNE LARSEN. He married in Argentine with Josefine Biderbost in 1895.Thank you. My family tree is in : http://gw.geneanet.org/index.php3?b=hagenbiderbost Sorry , my english is very poor.Martin is 4ª generation, My family tree is on line:gw.geneanet.org/hagenbiderbost. I don´t now when he did arrive. Married in Entre Ríos in may 2 ,1895. I have the Married certificate. Where say borned in Christiania 1867, Norway. I don´t now more anything.Atte. Gabriela Hagen hagen@arnet.com.ar lArgentineTips henne direkte hvis du kan. Hvis du ikke har lyst til å skrive på engelsk send det via meg. Fint hvis jeg får høre hvis noen løser mysteriet.HilsenVidar HolumHilsen Vidar Holum www.holum.net mail@holum.netbilete0086.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Jeg har tipset Gabriela direkte om det jeg fant i folketllinger og kirkebøker på internett. Fikk noen spørsmål tilbake i dag, disse er besvart. mvh John.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.