Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Olav Myklebust

[#20336] Kierengaard/Kierregaard i Vesterålen(?) - til Volda

Recommended Posts

Gjest Olav Myklebust

Eg søkjer informasjon om Karen Pedersd. som var gift med Mads Knudss. frå Ulvestad i Volda og busett i Torvika, Volda.I eit skifte 4. november 1745 har systera Anna oppgjeve bustad 'Kierregård Vesterålen.' Ektefellen hennar, Andreas Abrahamss. er oppgjeven med bustad eller slektsnamn Løcheel/Lochel.Kvar er denne garden Kierregaard eller Kierengaard? Har nokon meir informasjon om familien til Karen?Mvh Olav

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John O. Svenning

Anna Pederd. Kiergaard f. omkr. 1705 var gift 1726 med Anders Abrahamssen Lockert 1701-1749 i Bø i Vesterålen. mvh John.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Olav Myklebust

Takk til John for informasjonen som hjelpte meg litt vidare, men eg lurer framleis på om desse søstrene kom ifrå Bø i Vesterålen eller vart Anna gift dit frå ein annan stad? Takknemleg for ytterlegare respons. Mvh Olav

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Pål W. Martinussen

Iflg. bygdebøkene fra Bø er Anna Pedersdtr. Kieregaard fra Senja. Paret var bosatt på Sortland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sølvi Arntzen

Jeg trodde Anne var mor til Abraham, født 1719 og Niels, født 1722. Jeg har Anders Abrahamsen Lockert som gift tre ganger, med Inger Andersdatter Mibes, født i Bergen, og med Anna Catharina Crantz, født 1710.Anna og Karen var vel søstre av Søren Pedersen Kiergaard (Kierumgaard), født ca 1680 i Ålborg, Danmark, død 19.9.1738 i Bergen. Han fikk borgerskap som brygger i Bergen 1705.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Olav Myklebust

Eitt eller anna stemmer ikkje her: Karen skal ha vore gift med Mads Knutss. som var 27 år i 1701. Ei Karen Torvig er nemnt jordfesta 2.2.1753, 85 år gamal - og eg har grunn til å tru at det er Karen Pedersd. det gjeld, sidan ho er nemnt som enkje i skiftet etter ektemannen i 1750. Då snakkar vi altså om ei kvinne som er fødd kring 1668 - medan Anna, g. Lockert altså skal vere fødd kring 1705! eller enda seinare? I alle fall kan det ikkje vere tale om same ekteskap dersom desse to verkeleg var søstre...Veit nokon meir om desse søstrene? Mvh Olav

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Pål W. Martinussen

Bø-bøkene sier at Anders A. Lockert f. ca.1685, d. 1749. Skipper på Sortland 1709. Senere lensmann på Sortland. Gift 2 ganger: 1. Anna, 2. Inger Andersdtr. Mibes. Et kjent barn, Nils som han hadde utenom ekteskap, mor ikke kjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan I.  Borgos

Bø-bøkene bygger i dette tilfellet på ei stamtavle over Lockert-slekta, laga av Mikal Jacobsen først på 1900-tallet. Den inneholder massevis av feil, blant annet når det gjelder Anders Abrahamsen Lockert. Sølvi Arntzen har korrekte opplysninger når det gjelder ektefellene. Anders hadde forøvrig to barn i sitt første ekteskap (m/Kirsten Pedersdtr Hydscher), et dødfødt barn i det andre (m/Anna Kieregaard), og ingen med Ingeborg Mibes. Noen sønn utafor ekteskap hadde han ikke. Den seinere lensmann i Sortland, Nils Anderssen Lockert, het egentlig Nils Lockert Anderssen, og var sønn av Anders Danielsen og Abelona Danielsdtr på Sandstrand i Sortland. Salvo errore et omissione!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive

×