Gå til innhold
Arkivverket

[#20338] Frå Koppen i Volda til Helgeland/Nordland


Gjest Olav Myklebust
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Myklebust

I samband med Busetnadssoga for Volda ville det vere interessant å få informasjon om følgjande personar:1. Elias Sjurss. Koppen 19.11.1843 - 28.11.1912, g Kristine. Elias reiste til Helgeland, han var bakar. Vi vil gjerne vite meir om ektefellen hans og kvar han var busett.2. Sivert Sjurss. Koppen 17.12.1852 -, busett Mosjøen, gift der - vi vil ha meir informasjon om Sivert og ektefellen hans.Søkjer også informasjon om eit par andre personar som vi har lite informasjon om:3. Ola Olss. Koppen (f. i 1670-åra) alt ein veit er at han reiste til Nordland og vart busett der.4. Eli Olsd. Koppen (syster til 1.) reiste til Nordland og vart gift der.Mvh Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Myklebust

Takk til Jon, det er temmelig sikkert rett person, og dette førte meg i alle fall litt vidare. Men eg er framleis interessert i meir informasjon om desse personane. Mvh Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Myklebust

;-) Så sant, så sant, burde nok ha sjekka eigen 'bakhage', spesielt utifrå at eg alt hadde funne ut at Elias døde i Volda.Men det løyser framleis ikkje problemet mitt, sjølv om det no knyter Kristine til Fåberg, og eg har også funne ut at ho var fødd 1845 og døde 3.4.1928 i Volda. Men kvar i Fåberg kom ho ifrå, og kvar på Helgeland budde dei og kor lenge?Mvh Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Michael Moum

Mulig dette er nr 3 Ole Olsen f. ca. 1776, men vet ikke hvor han kom fra. Kun opplyst at han var f. på Sunnmøre. Han er 25 år og snekker i FT 1801 på Ballstadøy i Buksnes. Bor 1811 i Stamsund som husmann. Han døde i 1857.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.