Gå til innhold
Arkivverket

[#20344] Daniel Niels. Alvøen, Askøy gift 1811 med Maria Olsdtr. Takvam.Hvor kom han fra?


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Malene vart gift oppatt med enkjemann Ole Monsen og fekk to born med han:AS1785,0,Ole,Monsen,Erdahl,Enkem. huusm.,Manger/Ø. Tvedt,44,Enke,Malene,Olsdtr.,Erdahl,Kinds/Sundahl,39,,,2311,1851AS1785,1,Ole,Monsen,Erdahl,,,,,Malene Olsdtr,,,,Huusmand,Mons Olai,2802,1403,1852AS1785,2,Ole,Monsen,Erdal,,,,,Malene Olsdtr,,,,Huusmand,Thomas Marthin,1712,2612,1854Dei finn du her i ft1865: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bergfjord

Jeg ble helt stum, av det du har funnet. Mange takk også for god forklaring. Har nettopp fått opplysning av min mor i kveld (Hun er 87 år) at Berthe Sirene 7år gammel kom til Alvøen og vokste opp i en fosterfam. som het Gabrielsen. Har ikke fått tid og se enda, om mulig kan du se. igjen takk mvh Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Då er der eigentleg to kandidatar; Thor Gabrielsen m/fam. som seinare flutte til Laksevåg - og Gabriel Andersen m/fam. som m.a. fekk sonen Gabriel Olai Gabrielsen. Sistnemnde familie er i Alvøen 1865, den fyrste inne på Laksevåg. Men BST er ikkje hjå nokon av dei då. Eg har enno ikkje funne henne i 1865. Men ho var då så gamal at ho sikkert var i teneste ein eller annan stad, kan hende i Bergen under eit 'forvrengt' etternamn. Men i 1868 er ho i alle høve attende i Alvøen og må gje opp rette patronym då ho gifter seg.Elles er det berre hyggjeleg å vera til hjelp. Har du fleire problem i Askøy/Laksevåg, må du berre koma attende. Du og andre som måtte ha trong for det, kan òg nå meg direkte på epost: fndbred@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.