Gå til innhold
Arkivverket

[#20354] Eilert og Anna Ingebrigtsen på Damsgård, Laksevåg 1900 - fleire opplysningar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT 1900 for Damsgård store på Laksevåg (Askøy)syner mellom anna denne huslyden:~~~~~Eilert Ingebrigtsen, støyper, fødd 1877 AskøyAnna Klausdotter, kona hans, fødd 1878 HavsloInga Ingebrigtsen, dotter, fødd 1894 FanaKaren Ingebrigtsen, dotter, fødd 1897 AskøyEinar Ingebrigtsen, son, fødd 1898 Askøy~~~~~FT 1912 for Bergen syner Eilert Ingerbrigtsen som gift verksdarbeidar, innflytt til Bergen i 1907, men oppført utan kona og born. Han var fødd på Askøy 25.2.1878.~~~~~Anna Clausdotter var fødd i Hafslo i Sogn 21.8.1873.~~~~~Eg finn ikkje vigsli til dette paret på Laksevåg, og heller ikkje finn eg dødsfalli deira.Er det nokon som kan hjelpa meg finne ut litt meir om dette parfolket og lagnaden deira, inkl. fødselsdatoar for borni?På førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Grethe Flood

Hei Lars!Børster støv av denne… Du har vel for lengst funnet svar, men her er konfirmasjonen til datteren Karen: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=18&filnamn=kf12471903&gardpostnr=775&personpostnr=2320&merk=2320#ovre;>Lenke og til datteren Hanna, f. 1903 Lenke. Sønnen Anton Johan, f. 1905 Lenke og Trygve Martin, f. 1907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Eilert flytta til Haugland på Askøy med familien. Både Eilert og Anna døydde der, og skulle vere gravlagde på Tveit kyrkjegard. Men eg finn ikkje gravene deira. Dei må vere sletta... Eilert var elles aktiv i Frelsesarmeen ei tid. Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.