Gå til innhold
Arkivverket

[#20385] Fødte i Sund, Fjeld pgj, Hordaland.


Gjest Eva Jacobsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Johannessen

Nei jeg ser det! Det skriver jeg på kontoen for feillesning fra bygdebokforfatteren. Men kan Ingeborg og Anne være samme person? Fødselsåret stemmer jo noenlunde, og Anne står som enke på Høyland ved ekteskapet i 1777... Dessuten kan jeg ikke finne at Iver Olsen Førde fikk mer enn ett pikebarn i den perioden, dvs rundt 1745. Opplysninger på Familysearch tilsier også at det var Ingeborg Arne var gift med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Ja, det har du rett i - og at Kari Arnesdtr. og Nils Arnesen, barna til Arne Christophersen og Ingeborg Iversdtr., bor hos Ole Johannes. og Brithe Olsdtr. Høyland i 1801, sammen med sin mor. Brithe skulle jo da være deres halvsøster.Mye mulig at Anne og Ingeborg er den samme, med mindre vi finner Anne død. Hun kan jo ha dødd raskt, og han giftet seg opp igjen med hennes søster, enken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Forresten: Hadde han først vært gift med Anne, ville første datteren, i det minste en av dem, hett Anne. At ingen av dem gjør det, styrker min tro på at Anne og Ingeborg er den samme. Kanskje vi bør kikke i originalen ved vigselen 1771? Har Tore den mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Nordvik

Et par skifter vil sikkert hjelpe debattantene:Iver Olsen Førde 05.07.1769. Barn: Henrik Iversen 21 år, verge: Nils Jonsen Børnes. Ingeborg Iversdtr 22 år, verge: Thomas Jonsen Børnes. Ingen Anne er nevnt i skiftet.Jan Olsen Høyland 02.05.1768. Barn: Ole Jansen og Anna Jansdtr.Arne Kristoffersen Kleppe 27.11.1719 gift med Dorthe Nilsdtr. Barn: Kristoffer 11 år, verge: Ole Bakke. Johannes 3 år, verge: Ole Bakke. Martha 7 år, verge: Lasse Berge. Ingen flere barn er nevnt i skiftet.Jørgen Nilsen Førde 22.05.1716. Barn: Agathe gift med Elling Kleppe. Anna gift med Iver Førde.Rasmus Iversen Førde døde 1757. Barn: Lars, myndig og Brita 42 år, sannsynlig ugift.Lars Iversen Forland 1743. Gift med Brita Jakobsdtr. Barn: Iver, myndig og Malene gift med Anders Forland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Nordvik

Ad innlegg 21 og 22 om Lisbeth og Kristi Olsdøtre.Lisbeth Olsdtr ble gift før 1746 med Johannes Arnesen Kleppe. De har barna:dødfødt barn, mora intr. 15.05.1746levende barn, mora intr. 04.06.1747Arne, dp. 05.10.1749. Fadrer: Johans Olsen, Elling Johannesen Kleppe, Arne Joensen paa Sund, Martha Lassesdtr og Marthe Johannesdtr KleppeOle dp. 30.09.1752. Fadrer: Johannes Olsen Kleppe, Ingebrigt Johannesen, Christopher Arnesen, Martha Hansdtr, Anna Nielsdtr KleppeNils dp. 09.11.1754. Fadrer: Johannes Olsen, Elling Johannesen, Søfren Stephansøn, Anna Nielsdtr Kleppe, Anne Jansdatter HølandKari dp. 09.11.1754. Fadrer: Christopher Arnesøn Kleppe, Ingebrigt Johannesøn ibid, Marthe Arnesdtr Høland, Anne Olsdtr ibid, Marthe Johannesdatter KleppeJohannes Arnesen og Kristi Olsdtr barn: Ole dp. XXVI p Tr. 1761. Fadrer: Johannes Olsen Kleppe, Elling Johannesen ibidem, Ole Johannesen ibid, Marthe Arnesdtr Høland, Anne Jansdtr ibid.Ole dp. 19.12.1765. Fadrer: Johannes Olsen, Jacob Johannesen, Guri Knudsdtr, Marthe Johannesdtr, Brita Ingebrigtsdtr alle fra Kleppe.Lisbeth Olsdtr er ikke datter av Ole Nilsen Høyland som det er skifte etter 04.07.1735. Derimot er det nevnt en Christi som er 9 år med verge Lasse Thomassen Berge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Noen spørsmål, henger nesten med:...bortsett fra: Hvordan passer Jørgen Nilsen Førde og Rasmus Iversen Førde inn i dette puslespillet?Var Ole Nils. Høyland, død 1735, sønn av Nils Nilsen Høyland? Når var Ole født?Kan Lisbeth Olsdatter være søster av Johannes Olsen Kleppe? Han er jo stadig fadder? Er han også far til Marthe, Elling og Ingebrigt på Kleppe?Dette var gøy! Sjelden har det vel vært en slik innleggseksplosjon på en Sund-tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Interessen min er sjølsagt stor da dette omhandler heile slekta mi. Det tar for lang tid å skrive ett innlegg der alt innholdet i boka mi blir skrive ned (dagens reklame). Skal forsøke meg på en oppsummering i henhold til tidligere innlegg og skifter fra Tore. Vi begynner med Thomas Skoge født ca 1560, sønnen heter Lars Thomassen Skoge. Lars har blant anna sønnene Erich Larsen Skoge, Ivar Larsen Skoge og Thomas Larsen Skoge.Erich har vi omtalt i tidligere innlegg. Aadne Pedersen født på Førde vart gift med enke etter Ingebrigt Wincentsen Bakke og derved å rekna som svigerfar til Erich. Aadne Pedersen sin sønn var Christoffer Aadnesen igjen far til Arne Christophersen Kleppe. I skifte nevnes farbroren Ole Aadnesen Bakke.Ivar Larsen Skoge g.m. Brithe Rasmusdatter Bakke. De har sønnen Ramus Iversen som nok er identisk med Rasmus Iversen Førde. Ivar hadde også sønnen Lars Iversen Bakke g.m. Brithe Jacobsdatter, som igjen har sønnen Ivar Larsen Førde g.m. Brithe Nilsdatter. Malene Iversdatter Forland g.m. Anders Nielsen Forland.Thomas Larsen Skoge g.m. kona sitt navn ukjent, men ho kommer nok fra Berge. De har sønnen Lasse Thomassen Berge, nevnt som verge i skifte etter Arne Christophersen Kleppe.Iver Olsen Førde g.m. Anna Jørgensdatter Førde, de har dattera Ingeborg Iversdatter 1g.m. Ole Jansen Høyland 2g.m. Arne Christophersen Kleppe, barnebarn til Arne Christophersen Kleppe. Dattera Agathe Jørgensdatter Førde g.m. Elling Johannesen Kleppe. Anna Jansdatter Høyland g.m. Ole Jørgensen Førde (må være barnebarn av Jørgen Nilsen Førde). Stopper litt der for å ta kveld og for å la andre komme med tanker. Kommer tilbake med kommentarer til de som er faddere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Når det gjelder innlegg med fadder til ulike barn. Her er vi så langt tilbake at det kun blir spekulasjon. Utifra dette har eg følgende som eg ønsker tilbakemelding på min konklusjon.Ole Nilsen Kleppe (må ikke forveksles med han på Høyland) er far til Johannes, Christi og Lisbeth Olsen Kleppe. Ole Nilsen Kleppe var gift med NN Ellingsdatter Kleppe (datter av Elling Johannesen Kleppe) og han er trulig bror til Nils Nilsen Hamre, som igjen var gift med Martha Ingebrigtsdatter Bakke (datter av Ingebrigt Wincentsen Bakke), ho gifter seg oppatt med Endre Jacobsen Tyssøy. Johannes Olsen Kleppe gifter seg med NN Endresdatter Tyssøy. Min konklusjon her er utifra at datter til Johannes Olsen Kleppe, Synneve Johannesdatter Store Sangolt gifter seg med Elling Thomassen Eide f. Vorland. De er beslektet i 2 og 3 ledd dvs. at far til Elling, som er Thomas Jacobsen Vorland, er sønn til Jacob Endresen Tyssøy. Johannes Olsen Kleppe og Jacob Endresen Tyssøy er mao. svogrer. Vi finner videre at barna til Johannes Olsen Kleppe heter Ole, Ingebrigt, Elling, Jacob og Martha alle navn vi finner nevnt over. Vær også oppmerksom på at far til Guri Knudsdatter g.m. Christopher Arnesen, Knud Halvorsen Hille/Kleppe var bror til Vincent Halvorsen, som vart gift med Gjertrud Johannesdatter Store Sangolt. Johannes Wincentsen Store Sangolt var gift med Synneve Johannesdatter Kleppe. Ho vart 2.g. med Elling Thomasen Eide/Vorland.Tore skriver at Lasse Thomassen Berge var verge til Christi Olsdatter, derfor var han også trulig gift med søster til Ole Nilsen Kleppe, altså NN Nilsdatter. Første sønnen heter da også Nils Lassesen. Legg også merke til at Ingebrigt Johannesen Kleppe er gift med Martha Lassesdatter Berge, datter til Lasse Thomassen Berge.Ole Johannesen Kleppe var g.m. Kari Eliasdatter Lerøy. I folketelling 1801 på Kleppe finner vi Anna Nilsdatter 2.g. Mons Rasmussen Kleppe (kan det være sønn til Rasmus Joensen og Dorte Nilsdatter), var Anna Nilsdatter 1.g. med Elling Johannesen eller var dette muligens Martha Hansdatter .Den siste er Arne Joensen på Sund er han bror til Rasmus Joensen g.m. Dorthe Nilsdatter. Kan Dorthe være søster til Ole Nilsen Kleppe. Har tidligere etterlyst etternavnet Joensen eller Jensen på Sund, uten respons. Hva vet dere om Joensen familien?Vi finner også Anna Johannesdatter Kleppe (mulig datter av Johannes Olsen Kleppe) gift med Rasmus Olsen Kleppe. De kan saktens være foreldre til Mons Rasmussen.Det kommer sjølsagt mange barn ellers inn i bildet, men dette er en hovedkontur, trur eg stopper der foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Ser jo i mitt nattlige innlegg at Elling Johannesen Kleppe var gift med Agathe Jørgensdatter Førdre, uten at det forkludrer konklusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Godt å se du er igang, Oddvar!Iver Ols. Førde var først gift med Kari Jensdtr. Børnes: Lenke Når døde hun, og når ble han gift med Anne Jørgensdtr.? Hvilke av barna hører til hvilket ekteskap? Og Anne Jørgensdtr. var da datter av Jørgen Nilsen Førde - er det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

I en fem minutts pause i lørdagsvasken kan være greitt å få med at i sak 20179 Omtales Guri Jørgensdatter 1.g. Christopher Nilsen 2.g. Niels Michelsen. Denne Guri er etter all sannsynlighet søster til Ole Jørgensen Førde. Christopher Nilsen er nok bror til Johannes Nilsen store Sangolt (verge for Christophers barn). Niels Michelsen kommer trulig fra Store Sangolt og er bror til Synneve Michelsdatter g.m. Johannes Nilsen St. Sangolt. Johannes Nilsen St. Sangolt er svigerfar til Wincent Halvorsen Hille.Sjå også sak 20492 sak 20208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Jacobsen

Hei,det er bare meg, amatøren.Hva har jeg stelt i stand? Kan det være slik at vi, Oddvar, er i slekt? Kan jeg finne dette i boken din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Først til eget pkt. 34. Der er det sjølsagt gamle Elling Johannesen Kleppe som er gift med Agathe Jørgensdatter Førde. så til Pkt. 33 der eg igjen stiller spørsmål med hvem som var gift med Elling og Ole, for de må da være sønnene til Johannes Olsen Kleppe, da gamle Elling nå er død.Så til Eva, ja vi er i slekt langt ute og du har overhodet ikkje stellt i stand noe gale, dette er det vi slektsgranskere synest er morosamt. Når det gjelder min bok så omtaler den kun de personer som er født på Skoge, hvem de gifter seg med og hvor de flytter til. Dvs. at i Erich Larsen Skoge sitt tilfelle som forsatt budde på Skoge, hans slekt følger eg videre, mens eks. Thomas og Ivar Larsen Skoge har eg kun skrevet hvem de giftet seg med og hvor de flyttet til. Skulle eg fulgt de videre hadde det til slutt blitt Bygdebok for Sund.Det vi etter ditt innlegg nå følger er de slektsledd som har flyttet fra Skoge. Vi ser hvilke kommentarer som kommer videre og tar da til slutt en oppsummering. Dette er ditt innlegg og vi svarer på dine spørsmål der du står fast. Vi kan ta ett innlegg tilslutt med de direkte linjer i din slekt om du ønsker det, skjønner det kan være vanskelig å følge alle innlegg som er laget. mvh Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Her har du hovedlinjene fra Skoge på din slekt Eva.Thomas Skoge: Sønn Lars Thomassen Skoge, Lars ha dattera Brithe Larsdatter Skoge g.m. Ole Olsen Kobeltvedt. Ole har dattera Anne Olsdatter Kobbeltvedt g.m. Niels Olsen Skoge f. Bjelkarøy (trulig er Niels sønn av bygdelensmann Ole Bjelkarøy. Niels gifter seg 2.g. trulig med Martha Hansdatter Lerøy. Niels får sønnen Hans Nielsen Skoge g.m. Marthe Michelsdatter Bakke. Hans Nielsen får sønnen Niels Hansen Skoge g.m. Guri Andersdatter Hagenes Niels Hansen får sønnen Anders Nielsen Skoge g.m. Agathe Monsdatter Snekkevik. Anders Nielsen Skoge får sønnen Ole Andersen g.m. Agathe Arnesdatter Kleppe i Sund. Alle barna til Anders og Agathe flytter fra Skoge. Alle søsken i de ulike ledd er omtalt i Bygdebok for Skoge.Agathe Arnesdatter Kleppe g.m. Ole Andersen Skoge. Agathe er datter til Arne Christophersen Kleppe g.m. Ingeborg Iversdatter Førde Arne er sønn til Christopher Arnesen Kleppe g.m. Gyri Knudsdatter Hille. Christopher er sønn til Arne Pedersen Bakke f. Førde g.m. Agathe ???? Bakke . Agathe var 1.g. Ingebrigt Wincentsen Bakke. Ingebrigt og Agathe hadde ei datter som trulig var gift med Erich Larsen Skoge. Erich er bror til Brithe Larsdatter Skoge.Så knytter vi det sammen med din bestefar. Henrik Olai Larsen var sønn til Lars Johannesen Høylandsjøen g.m. Marthe Nilsdatter. Lars var sønn til Johannes Olsen g.m. Martha Larsdatter. Johannes er sønn til Ole Andersen Skoge g.m. Agathe Arnesdatter Kleppe.Det kan i tillegg kommenteres at Niels Olsen Skoge trulig var bror til Hans Olsen Skoge d.e. g.m. NN Jensdatter Skoge. Ho var datter til Jens Thomassen Skoge, bror til Lars Thomassen Skoge. Videre kan det kommenteres at bror til Ingebrigt Wincentsen Bakke Ole Wincentsen Bakke hadde dattera Brithe Olsdatter Bakke g.m. Ole Jensen Skoge. Ole er sønn til Jens Thomassen Skoge. Da skulle ringen være sluttet og vi har dekket alle slektsledd på Skoge, å ta alle detaljer blir for mye, men dette er omtalt i Bygdebok for Skoge (dagens reklame).De fleste årstall er omtalt i tidligere innlegg, ha en fortreffelig helg med slektsgransking.Mvh Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Så snill du er, Oddvar! Jeg er sikker på at Eva tar turen til bokhandelen på Sartor (eller selges du også i bydn, nå?) og kjøper 'Bygdebok for Skoge', jeg har hatt mye glede av den, ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Jacobsen

Kjære Heidi. Takk for at du dro alt dette i gang. Det har vært utrolig interesant. Til Oddvar ! Takk for hele slekten.Du kan regne med at jeg 'Bare Må' ha boken din.Jeg tar vare på alt dere har skrevet, og det er mange i Slekten Høylandsjøen som nå er glad.Følger med dere videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsten Tyssøy Opsjøn

Har fulgt med dere og notert ned opplysningene.Kjempebra. Jeg lurer på om det finnes bygdebøker for Sund kommune og hvor de eventuelt kan kjøpes.Jeg har mye slekt i Sund da mine besteforeldre kom derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Hei Kirsten! Det finnes en Bygdebok for Sund, skrevet av Johannes Evensen Hummelsund, men den er uten ættesoge. Det finnes Bygdebok for Skoge, med ættesoge, den er skrevet av Oddvar Søreide. Og det finnes en slags bygdebok for Vardøy. Det var planer om bygdebok for Sund, og en redaksjon var nedsatt, men kommunen har foreløpig ikke prioritert/kunnet prioritere midler til dette. Men etterlengtet - dèt er den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Til KristinOm du lurer på noe vedrørende Tyssøy, kan du jo lage ett eget innlegg på det, så kan vi sjå om vi kan hjelpe deg. Det var mange som rodde over fjorden fra blandt annet Skoge.Når det gjelder de betraktninger som eg har skrevet, så er de kun betraktninger og må sjølsagt sjekkes ut så langt det lar seg gjøre. Blandt anna er betraktning i innlegg 32 om Rasmus Iversen Førde, ikkje riktig. Han er ikkje sønn til Ivar Larsen Skoge.De slektslinjer fra Skoge som eg har laga vedrørende Eva sitt innlegg er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Nordvik

Ad innlegg 32: Oddvar nevner Lars Thomassen Skoge sine barn. En fjerde sønn er vel Lars Larsen som var far til Anders og Andfinn Kobbeltveit. Lars Thomassen var forøvrig gift med Magdeli Eriksdtr som var fra Fjell.Ivar Larsen Skoge hadde vel også en datter ved navn Marite som var gift med Anders Pedersen Bakke.Ad innlegg 33: Martha Ingebrigtsdtr var vel først gift med Endre Jakobsen Tyssøy, så med Nils Nilsen Hamre, for i det siste ekteskapet måttte de ha kongelig bevilling siden Martha Ingebrigtsdtr var kusine til en Nils Nilsens forrige kone, som var Martha Olsdtr. De endressønner som er nevnt på Hamre i 1701 er vel barna til Endre Jakobsen og Martha Ingebrigtsdtr.Lasse Thomassen Berge var ganske riktig gift med en Nilsdtr, nærmere bestemt Synneve Nilsdtr som dør i 1760. Det kommer fram av skiftet etter sønnen Nils. Men Lasse Thomassen Berge var verge for Ole Nilsen Høylands datter Christi, så da er vel hun heller søster til Ole Nilsen Høyland?Arne Jonsen er ganske riktig bror til Rasmus Jonsen. De er begge sønner av Jon Rasmussen Trellevik som er andre ektemann til Dorthe Nilsdtr. Rasmus Jonsen er det skifte etter 1727.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Kommentar og spørsmål til siste innlegg.Ja det er helt riktig Lars Thomassen Skoge hadde sønnen Lars Larsen Skoge. Det var bruket etter Lars Larsen Skoge som Niels Olsen Skoge overtok. På Kobbeltvedt overtok Anders og Anfinn bruket som tanta Brithe Larsdatter og Ole Olsen Kobbeltvedt hadde. De to døtrene til Brithe og Ole var da død, de hette for øvrig Anne Olsdatter d.e. gift på Skoge med Nils og Anne Olsdatter d.y. gift på garden Våge i Fjell. Magdalena Erichsdatter kom fra Straume i Fjell og ho hadde søstera Marite Erichsdatter gift med Lars Michelsen Skaga.Helt enig med Tore sine neste to avsnitt.Når det gjelder Lasse Thomassen Berge og at han er verge for Christi Olsdatter, kan det tolkes dit hen at Lisbeth og Christi Olsdatter, som begge var gift med Johannes Arnesen Kleppe, er døtrene til Ole Nilsen Høyland eller tolker eg dette feil ??Når det gjelder Joen Rasmussen Trellevik finnes det oversikt på hans barn. På garden Store Sangolt finner eg faddere til barna til Ole Jensen (Joensen) og Christen Jensen. Her nevnes Rasmus Jensen Tellnes, Lisbeth Jensdatter Lerøy, Synneve Jensdatter (ho kan ha vert første kona til Thomas Mathisen Store Sangolt), Anders Jensen Sund og Maria Jensdatter Sund. Har ikkje klart å finne deira opphav. Ole Jensen budde først på Sund før han flytta til Store Sangolt. Forøvrig vart Ole Jensen og Christen Jensen gift med søstrene Agnethe og Anne Svendsdatter, de var søstrene til Joen Svendsen Hammersland og Peder Svendsen. Faren deira kom trulig fra Dalseide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Nordvik

Ad innlegg 46: Er Lisbeth og Christi Olsdøtre, begge gift med Johannes Arnesen Kleppe, søstre? En ekteskapsbevilling fra 1757 kan tyde på det. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=ektebevi&variabel=0&postnr=1317&fulle=true&spraak=n>Lenke Her er Christi Olsdtr oppgitt å være fra Høyland. Det stemmer jo perfekt med at hun kan være datter av Ole Nilsen Høyland siden en Christi er 9 år ved farens død i 1735. Problemet er at en Lisbeth Olsdtr ikke er nevnt i skiftet. Det kan komme av at hun er uteglemt, eller slektskapet ikke er søsken, men fjernere, eller at jeg ikke har lest skiftet godt nok. Her bør originalen, som finnes i skifteprotokollene for Hardanger og Voss, gjennomgås på nytt. Dessuten kan det stå noe i ekteskapsbevillingen om hvordan slektskapet mellom Johannes Arnesen og Christi Olsdtr var.At Lasse Thomassen Berge er verge for ovennenvte Christi Olsdtr tolker jeg dithen at kona til Lasse Thomassen, som jeg har vist er Synneve Nilsdtr, trolig er søster til Ole Nilsen Høyland. En korreksjon er på sin plass. Jeg fant ikke hennes navn i skiftet etter sønnen Nils, men i tingboka.Jeg var også for rask når det gjelder Jon Rasmussen Trellevik. Hans barn er selvsagt Rasmus, Ole og Inger. Ingen Arne er nevnt i skiftet etter Jon Rasmussen Trellevik sin mor, Gjertrud Olsdtr. Derimot er barna til Rasmus Jonsen og Dorthe Nilsdtr Kleppe (hennes andre ekteskap) Arne 4 år og Jon 1 år i 1727.Oddvar nevner en rekke sønner og døtre av en viss Jens. Jeg kjenner ikke til denne familien, men kan bare opplyse at det finnes et skifte etter Anders Jensen Tofteland. Jeg vet ikke hva protokollføreren mener med Tofteland, men iallefall er skiftet fra Sund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Jacobsen

Hei Oddvar. Har nå fått tak i Bygdebok for Skoge,og var på slektens trakter.Fikk den på Sund senter.Kjempefin. Den blir til stor hjelp og glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Hei Eva. Det var jo hyggelig at du ville kjøpe boka mi,håper du får glede av den. Vi holder på med hjemmeside for garden Skoge, denne er nå nesten er ferdig, der kan du logge deg inn. Adressen er: http://skogevel.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.