Gå til innhold
Arkivverket

[#20388] Til Digitalarkivet! Hjelp!


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Kva er det som gjer at innlegget vert redusert til berre to namn, som står heilt til slutt i innlegget?Viser til tema 20310.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det kan tyda på at grunnen til at det vart feil, var at eg kopierte eit svar frå ein mail, og så ville eg ha det inn i svaret til Margaret Miller...Når eg skreiv svaret utan kopiering, var det ikkje problem.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Det er tegnene som ser ut som de matematiske tegnene 'større enn' og 'mindre enn' som forårsaker problemene - og de pleier jo gjerne å forekomme i sitert tekst i e-poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villy Saltermark

Jeg er på jakt etter etterkommere av Oline Belise Christiansdatter. Min tipp oldefar Christian Andersen ble født 10-10-1826 på Stavepakken i Beistad Han var sønn av Olava Jesdatter Hanemoe og Anders Ingebrigtsen Kolstad. Før han kom til Brønnøy fikk han et barn i Beistad, uekte, Oline Belise 10-10-1852, døpt 28-12-1852 Mor var Marit Olsdatter fra Eldenplas. Folketellingen i 1900 for Grong nevner Halvar Klæt f. 1837 i Opdahl og kone Oline f. 1853 i Beitstaden. Kan være min Oline. Hun eller datra var en gang på besøk i Brønnøysund og skal da ha opplyst at hun jobbet –hadde jobbet som sykesøster (kanskje i Oslo) Er det noen som kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hei Vily, du 'må' kopiere eller skrive innleget på nytt, og legg det inn på: legg inn nytt tema.Skriv inn én brukelig tema tekst..lykke til. -Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg ser at feilen har blitt oppklart. Jeg har slettet forsøkene dine og latt den opprinnelige meldingen ligge igjen, uten hake-paranteser...Hvis du skal legge ut en melding til Digitalarkivet en annen gang så vil jeg anbefale deg å bruke Arkivforumet og velge gruppen Digitalarkivet. Vi sjekker Arkivforumet ofte, men Brukarforumet tar vi bare en titt innom av og til for her skal dere stort sett få lov å styre debattene på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.