Gå til innhold
Arkivverket

[#20411] Odd Nordblom 1926


Gjest Hanne Ludvigsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Ludvigsen

Jeg har funnet et identitetsbevis som tilhører denne mannen. Jeg kan ikke finne ham.Men vet noen noe til han eller familien. Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Hella

Mener du funnet på gata? Hvis du ikke finner ham i telefonkatalogen, så lever det på politistasjonen vel.... Du trenger vel ikke finne slekta hans for det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Jeg har funnet det i min farmor sine saker. Skal være en kjæreste. Det er ikke et nytt papir, men et gamelt.Jeg synes mine forfedres historie er spennende å derfor er jeg intresert. Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Er glad for at dere passer på. Når man skriver innlegg står det rettningslinjer,hadde det vært noe krenkende hadde jeg ikke leita uansett.Jeg har mista mye nær slekt så jeg vet at det betyr mye at det som tilhører slekten blir der. Så kan jeg jo informere om at saken er løst slekten tok kontakt og var veldig fornøyd. Papirene er underveis. Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.