Gå til innhold
Arkivverket

[#20430] Ole Hansen N. Toften, Sund, f. 1733


Gjest Lars Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Johannessen

Søker opplysninger om når han døde, og hvem som står oppført som arvinger, hvis dette er mulig. (Jeg har ikke funnet han i skifteregisteret på DA). Er det også mulig å finne ut hvem han var gift med? Håper på hjelp! Ole var sønn av Hans Olsen N. Toften og Martha Pedersdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Malene i 1770? Han hadde jo også Malene som var født i 1764, konf 1783, men det var kanskje ikke så uvanlig med to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Bare en anelse: Snakker vi om Synneve Jensdtr. Nipens (f. ca. 1734) første ekteskap? Hun var datter av Jens Andersen Nipen og Agatha Ingebrigtsdtr. Toft. Da var i tilfelle Ole Hansen død mellom datterens dåp i 1770 og Synneves nye vigsel i 1772: LenkeOg det snevrer det jo noe!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Hei! Takk til Tore og Heidi for innspill. Hvis det Tore sier er riktig, er da den Malene som fødes i 1764 død før 1770? Jeg finner ikke henne i oversikten over gravlagde i Sund på DA. Det er to Malene Olsdtr som konfirmeres i Sund i 1783, en på Høyland, som jeg har søkt etter tidligere (se innlegg 19604), og en på Strømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.