Gå til innhold
Arkivverket

[#20442] Knud Knudsen og Brite Jonsdtr.(enke på Øvre Flo), kor mange born hadde dei saman


Gjest Solveig Bjørlykhaug Hånes
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Bjørlykhaug Hånes

Knud Knudsen(frå Vollset i Stryn/Sunnylven) og Brite Jonsdtr.(enke på Øvre Flo i Stryn/Innvik),hadde borna Rachel (1819), Inger (1825) og Jacob (1821)Desse vart døypte i Innvik. Hadde dei fleire born? Det blir sagt at dei hadde ei dotter som heitte Ingeborg og, kanskje fødd i 1828. Kanskje nokre av borna har blitt døypte i Sunnylven, sidan Knud Knudsen kom frå Vollset? Nokon som veit noko om dette? Intil idag trudde vi at dei hadde berre to born, Rakel og Jacob. Helsing Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Bjørlykhaug Hånes

Hei Rune! Som du sikkert ser no, så hadde eg ført opp Inger.(Ho busette seg på Myren ved Mørkeset i Skodje på sunnmøre). Det eg lurer på er om dei hadde ei datter som heitte Ingeborg, pga at eldre folk i familien seier det, men veit ikkje kvar ho evt. blei av, om ho vaks opp. Og om dei evt. hadde fleire born.Evt.om nokon var døypt i Sunnylven. Venleg helsing Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Bjørlykhaug Hånes

Hei Tor! Takk for hjelpa! Eg har leitt ein del etter at eg skreiv innlegget, og fann ei Ingeborg Knudsdtr.på Hauge i Sunnylven [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61523&variabel=0&postnr=1007&fulle=true&spraak=n>Lenke , det passa litt både med alder og namnet til sonen, Knut, og ei dtr.som heiter Brit (evt etter besteforeldra...)så eg lurde på om det kunne vere ho eg leitte etter.Eg fann også ei anna Ingeborg, som er stedtr. til Knud Knudsen, datra til Brite Jonsdtr.frå 1.ekteskap( Rasmus Rasmussen, Floe)Lenke Trur kanskje eg har funne henne att i Skodje på Sunnmøre,om ikkje eg tek heilt feil. Lenke Og i 1900-teljinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kvien

Den Ingeborg Knudsdtr. (f. 1828)du finner på Hauge er datter til Knut Ivarsson Hauge og Eli Larsdtr. Frøysa i følge bygdeboka for Sunnylven. Mannen, Sølfest Torreson er gift inn på gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kvien

Jeg sitter med bøkene foran meg for å prøve å nøste opp i en annen problemstilling, og leser da følgende under Vollset:'Knut f. 1788, g.m. Brit Jonsdtr Flo, budde fyrst på Flo, seinare i Borgund.' Borgund kan derfor være et viktig spor for å komme videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Bjørlykhaug Hånes

Hei Tor Kvien! Takk for hjelpa! No veit eg i alle fall at Ingeborg Knudsdtr.på Hauge ikkje er 'mi Ingeborg'. På tema 19496 har eg fått god hjelp med 'slektsforskninga mi'ang.Knud Knudsen (og mine) forfedre. Brite og Knud kom til Krogset på Grytastranda dengang Borgund.Sonen Jacob tok over Krogset, og datra Rakel g.på Bjørlykhaug i Samfjord den gang Skodje (begge plassane er i Haram no). Det at dei var fleire sysken, fekk far min vite frå ein annan slektsinterressert i fam. Venleg helsing Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.