Gå til innhold
Arkivverket

[#20443] Skiftet etter Guro Larsdtr. Hatvik, f. Storlid, d. 28 nov 1901 i Os SB?


Gjest Terje Hatvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Hatvik

Eg lurer på kven som er oppførte som arvingar i skiftet etter kone Guro Larsdotter Hatvik, f. på Storlid i Fusa den 31. jan 1822? Ho døydde i Hatvik i Os (SB) den 28. november 1901.Ho etterlet seg då mannen Ole Johannessen Haugstræ-Hatvik, f. 25. oktober 1835 i Os (han d. i 1915) og ei felles dotter; Cecilie Bertine Hatvik, f. 06 januar 1867 i Os. Mannen hennar var Lars Olai Larsen Hægland-Hatvik, f. 16 mai 1869. Cecilie/Sesilia d. i Os den 24 november 1944.Guro hadde òg to særkullsborn, og eg lurer no på om éitt eller begge desse kan vera nemnde i skiftet etter mora i 1901??Dei var: a)Engel Engelsen (Vafet), f. 22 april 1848 i Fusa - gift handelsbetjent i Bergen, b. Vestre Holbergsalmending 11 i 1900 og seinare. Engel Engelsen d. 23 november 1915 i Bergen. I 1867 var Engel elles fadder på søstra Cecilie.b) Oline Andrea Hansdtr. Krüger, f. 02 april 1852 i Fusa - ugift tenestejente i Oslo ved FT i 1875, seinare lagnad ukjend. Eg finn ikkje Oline att i FT for 1900, men kanskje ho alt var død då??Har de høve å sjå etter i skiftet etter Guro?På førehand takk!Mvh., Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.