Gå til innhold
Arkivverket
Gjest N B Macdonald

[#20444] Blanke folketeljingsskjema?

Recommended Posts

Gjest N B Macdonald

Finst det lagt ut på Internettet einkvanstaden ikkje-utfylte lister/skjema for norske folketeljingar for (nokre av) teljingsåra, 1900 og tidlegare? Eg har funne (nokre) instruks til dei som gjorde arbeidet, men ikkje sjølve skjemaet. Takk! / Nina Beth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Ein god plass kan vera Digitalarkivet. Gå inn på dei dei einskilde teljingane, klikk på Om...-teljinga. Der finn du tome skjema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette S. Clausen

Jeg kjenner ikke til at det skal være lagt ut tomme skjema for 1900-tellingen. Det meste nærliggende stedet å lete er hos Statistisk sentralbyrå, men der fant jeg kun et utfylt skjema: [url="http://www.ssb.no/fob2001/utstilling/1900/telling_bjoernson.jpg>LenkeDet er personskjemaet for sønnen til Bjørnstjerne Bjørnson. Skjemaet er en del av en større utstilling om folketellinger som Riksarkivet og Statistisk sentralbyrå lagde sammen i 2001:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest N B Macdonald

Mange takk for hjelpa, alle tre!! Eg har sett litt på desse, og vil måtte jobbe med dei. Målet er å få dei mest aktuelle med i eit slektsgranskingsprogram som er under omsetjing til norsk. (Det var korttenkt å be om å få uutfylte - må nok bearbeidast unsett...) --nbm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.