Gå til innhold
Arkivverket

[#20444] Blanke folketeljingsskjema?


Gjest N B Macdonald
 Del

Recommended Posts

Gjest N B Macdonald

Finst det lagt ut på Internettet einkvanstaden ikkje-utfylte lister/skjema for norske folketeljingar for (nokre av) teljingsåra, 1900 og tidlegare? Eg har funne (nokre) instruks til dei som gjorde arbeidet, men ikkje sjølve skjemaet. Takk! / Nina Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Ein god plass kan vera Digitalarkivet. Gå inn på dei dei einskilde teljingane, klikk på Om...-teljinga. Der finn du tome skjema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette S. Clausen

Jeg kjenner ikke til at det skal være lagt ut tomme skjema for 1900-tellingen. Det meste nærliggende stedet å lete er hos Statistisk sentralbyrå, men der fant jeg kun et utfylt skjema: [url="http://www.ssb.no/fob2001/utstilling/1900/telling_bjoernson.jpg>LenkeDet er personskjemaet for sønnen til Bjørnstjerne Bjørnson. Skjemaet er en del av en større utstilling om folketellinger som Riksarkivet og Statistisk sentralbyrå lagde sammen i 2001:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N B Macdonald

Mange takk for hjelpa, alle tre!! Eg har sett litt på desse, og vil måtte jobbe med dei. Målet er å få dei mest aktuelle med i eit slektsgranskingsprogram som er under omsetjing til norsk. (Det var korttenkt å be om å få uutfylte - må nok bearbeidast unsett...) --nbm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.