Gå til innhold
Arkivverket

[#20456] Foreldre Kirsten Maria Heggstrøm f. omkr. 1748 Sortland


Gjest John O. Svenning
 Del

Recommended Posts

Gjest John O. Svenning

Kirsten Maria Heggstrøm f. omkr. 1748 Sortland d. 1812. Gift 2.11. 1778 med Jens Hasselberg Nielsen Brønlund f. 5.9.1751 Sortland d. april 1795. Hvem var Kirsten's foreldre? John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I.  Borgos

Kirsten var født i Brønnøy. Foreldrene var Jakob Heggstrøm og Berit Kirstina Andersdtr Gyth. Kirsten hadde en brorsønn, Jakob Heggstrøm, som også kom til Sortland (Bremnes), og hennes søster Kornelia var første kona til Offer Tillemann på Kjerringnes i Sortland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Takk Johan, var jo klar over at jeg kunne mase på deg. Men når du er arbeider med to bygdebøker som jeg ser fram til med glede ville jeg helst ikke forstyrre, men forsøke andre veier. mvh. John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Mathisen

Hei.Svensken Jakob Hegstrøm fikk bygsel på gården Salhus i Brønnøy i to omganger - 1733 og 1734. Sistnevnte år giftet han seg i Alstahaug med Berit Kirstina Andersdtr. Gyth. De fikk 11 barn i årene 1735 t.o.m. 1754. Kirsten Maria var nr. 9.Hilsen Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.