Gå til innhold
Arkivverket

[#20568] Feil i alle FT .


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Søker på David og får opp alt annet enn det. Men jeg ser at nederst i venstre hjørne står ALLE og FØRRE som 'grå' mens neste er blå. Kan det ha noe med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

eller, om trent umulig og søke i dag? Får feil, feil fil.. Hele tiden... Stor trafikk? hilsen Egil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

De vart utsett for ein liten test i dag. Føremålet var å finna ein måte å betra stabiliteten på. Eg kjørte testen på søndag ettermiddag rett og slett fordi det er då trafikken er størst og lærdommen vår vart best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jan, jeg er noe nysgjerrig med hensyn til denne testen. Du sier vi ble utsatt for en test - antar at denne testen med vilje ble kjørt uten forvarsel?Hva var så 'lærdommen'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Testar blir med vilje kjørt utan forvarsel, me testar både titt og ofte. Det normale er at det knapt er merkbart. Denne gongen gjekk det galt. Først under testen og etterpå då me vende attende til det normale, slik som no i ettermiddag. Den siste var ein klart menneskeleg feil, gjort av meg. Som eg diverre ikkje var merksma på før etter nokre timar. Eg er lei for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Holder dere fremdeles på med tester. Det er fremdeles ikke i orden. Jeg får ikke opp de forrige 50 innlegg f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Nei, me testar ikkje. Kanskje for lite. Eg la inn ei ny administrativ rutine i debattprogram i dag og prøvde tydlegvis for lite ut om alt fungerte etterpå. No burde det gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

me har hatt så mykje flytting i det siste; flytting frå gamal servar til ny servar og flytting frå eitt hus til eit anna. Og i tilegg eksperimentering med tiltak for å auka stabiliteten. Resultat vart for mange versjonar av programvaren i drift. I eit forsøk på å få det heile attende til standard opplegg gjekk det litt galt. Men no er alt eg er i stand til å finna feil i retta. Men gje meg gjerne tilbakemelding og eg skal ordna så fort eg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.