Gå til innhold
Arkivverket

[#20571] Fødselsopplysinger Johannes Gabrielsen Sætre, Tysnæs?


Gjest Gry Vibeke Ertvaag
 Del

Recommended Posts

Gjest Gry Vibeke Ertvaag

Lurer på om dere har kapasitet til å gi meg opplysninger om foreldre til denne mannen, som er født 23. august 1880 iflg. Marriages in Bergen.En annen nevnt fødselsdato er 21. september 1880. Foreldre skal være Gabriel Sæthre og Kristi Sæthre fra Tysnæs, men jeg har ikke funnet dem og de heter vel egentlig noe annet til etternavn. Skal være fra Sæthre gård i Onarheim.Håper dere har tid! Vennlig hilsen Gry Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Johannes f. 23.8.1880, døpt 17.10.1880, Onarheim, Tysnes, foreldre Gabriel Andersen og Kristi Johannesdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Her er fødselsdata Familysearch VRI har på barna: 1. Andreas Johan, f. 18 Mar 18792. Johannes, f. 23 Aug 18803. Guro Karine, f. 25 Mar 18824. Andreas, f. 09 Feb 18835. Gustaf Theodor, f. 28 Okt 18856. Engel Agust, f. 28 Okt 18857. Kristine Gurine, f. 10 Apr 18888. Lars Olai, f. 22 Nov 1889Gabriel og Kristi var gift 29.5.1878, hans far var Anders Engebretsen, hennes var Johannes Larsen.Dette må vel være Gabriel, med mor og stefar: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Vibeke Ertvaag

Oj, dette var flott, tusen takk! Johannes er forøvrig min svigermors morfar. Nå har jeg litt å gå på her. Hilsen Gry Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Holter

Joda, det finnes bygdebøker for Tysnes, og de er helt fantastiske. De kan hjelpe deg godt på vei videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.