Gå til innhold
Arkivverket

[#20594] Oppslag Vigde Ofoten 1851-1860


Gjest Stian Svarholt
 Del

Recommended Posts

Gjest Stian Svarholt

Hei!Er det noen som kan tenke seg å gjøre ett oppslag i Ministerialbok Ofoten 863.A07?Jeg leter etter vigsel mellom Marthinius Jansen f. 1817 Ofotens Prestegjeld og Gunhild Eiersdatter f. 1818 Hof, Hedmark.På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans-Petter Falao

Ankenes kirke 4/12-1843 Copulered ungkarl Marthinus Johan Johansen Trældal 25 og pige Gunnil Ejnersdtr Trældal 28. Forloverne: Lars Christian Larsen Haakvig og John Olsen Trældal. Paret har forøvrig hatt 8 barn til dåp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stian Svarholt

Takk for alt så langt.Hans-Petter Falao: Du har ikke mulighet til å sjekke når Marthinus ble født i 1818? Og hvem som var foreldrene hans?På forhånd takk...Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans-Petter Falao

Martinus Johan f Håkvik dp 12/10-1817 Ankenes. Foreldre: Johan Johnsen 1785 og Maren Olsdtr. Han født på Hergot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stian Svarholt

Hans-Petter Falao:Hei igjen! Og takk for det jeg har fått vite. Har du mye materiale angående Ofoten?Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stian Svarholt

Hans-Petter Falao:Du skjønner jeg har 2 par tipptipptippoldeforeldre, jeg ikke har tilgang til å lete etter. Det er et hull i kirkebøkene for ofoten som ligger på digitalarkivet. I 863.A06, 863.A05 og 865.A04 er det bare vigde som er lagt ut. I tillegg er det mye spørsmålstegn i registreringene. Mange navn som mangler. Kirkebøker tidligere enn dette er bedre. Hvis du hadde vært så snill og hjulpet meg med dette, hadde jeg blitt kjempeglad. Du har vært veldig hjelpsom til nå, og jeg syns egentlig det er ille å spørre mere. Men jeg har så lyst til å finne ut av dette.Hvis du har lyst til å hjelpe meg, kan du sende en mail på stian@svarholt.no, så skal jeg gi deg det jeg har av opplysninger.Håper på positivt svar...Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.